Litt hjelp ang brun utflod!

Oleandra87

Glad i forumet
Er de fleire som har hatt veldig slimete brun utflod eller er de berre meg?! :/ Har hatt litt brun utflog inni mellom i 2 veke no men i kveld synest at de har blitt meir og eg lika ik fargen heller, de e litt rød tråder i de ( sorry for detalja) Begynne å bli ganske bekymra no:/ Er de fleire som opplevd de og har gått bra? 7 veke i måro!
 
Er de fleire som har hatt veldig slimete brun utflod eller er de berre meg?! :/ Har hatt litt brun utflog inni mellom i 2 veke no men i kveld synest at de har blitt meir og eg lika ik fargen heller, de e litt rød tråder i de ( sorry for detalja) Begynne å bli ganske bekymra no:/ Er de fleire som opplevd de og har gått bra? 7 veke i måro!
Jeg har hatt det av og på. Men jeg bruker lutinus og en aplikator så den gjør slimhinnene mine mer sår så derfor blir jeg mer utsatt for små blødninger osv. Fikk sjekket det hos gynekolog og det kom ikke fra livmoren hos meg. Jeg ville bedt om en ul hvis jeg var deg.
 
Last edited:
Ja må på ul det der ville jeg sjekket om ikke annet for å legge fra meg bekymringer men jeg trodde uansett alltid at blødninger, enten de er små eller store skulle sjekkes. Jeg hadde en MA en gang og opplevde å spotte noen uker før vi så dødt foster på ul. Hadde spart meg for mange uker m usikkerhet og håp om jeg hadde fått den ul timen m en gang...

Nå skal det sies at jeg har spottet uten at det har vært noe galt å da så ikke nødvendigvis noe galt men greit å få det ut av verden :-)
 
Jeg har hatt det av og på. Men jeg bruker lutinus og en aplikator så den gjør slimhinnene mine mer sår så derfor blir jeg mer utsatt for små blødninger osv. Fikk sjekket det hos gynekolog og det kom ikke fra livmoren hos meg. Jeg ville bedt om en ul hvis jeg var deg.
Kva er lutinus for? Eg skal faktisk til ul i måro men etter dette so fekk eg dårlig magefølelse:/ Kor langt du e på vei?
 
Uff nå følte jeg på at jeg fortalte om MA en min i tilfelle du ble veldig bekymret... Men som sagt opplevd ute. At det var noe galt også !! Viktig å huske på at det faktisk er ganske vanlig :-) spottet m yngstesønnen vår som er frisk og fin og jeg hadde et helt ukomplisert svangerskap :-) spottet litt denne gangen å men så et bankende hjerte på ul å alt var bra så absolutt ikke nødvendigvis noe galt!
 
Jeg hadde det samme i mitt forrige svangerskap. Jeg trodde det var noe galt og fikk komme inn på UL i uke 10. Der viste det seg at alt sto bra til med den lille. Skjønner det er skremmende, men ring i morgen å hør om du får en tidlig UL. :)
 
Uff nå følte jeg på at jeg fortalte om MA en min i tilfelle du ble veldig bekymret... Men som sagt opplevd ute. At det var noe galt også !! Viktig å huske på at det faktisk er ganske vanlig :-) spottet m yngstesønnen vår som er frisk og fin og jeg hadde et helt ukomplisert svangerskap :-) spottet litt denne gangen å men så et bankende hjerte på ul å alt var bra så absolutt ikke nødvendigvis noe galt!

Har lest at fleire spotte litt og har litt blødninger inni mellom og de går bra me dei, men eg klare ik å slappe av uansett :/ Eg grua meg so til ul i måro, siste gong vi va der so fekk vi beskjed at eg hadde ein ma og eg va i veke 19+3 og no skal vi inn på samma rom! Eg har symptomer fortsatt men likavel er heilt i fra meg! Prøver å holde maska so godt eg kan! (Offff sorry for sytringa mi! :/ )
 
Har lest at fleire spotte litt og har litt blødninger inni mellom og de går bra me dei, men eg klare ik å slappe av uansett :/ Eg grua meg so til ul i måro, siste gong vi va der so fekk vi beskjed at eg hadde ein ma og eg va i veke 19+3 og no skal vi inn på samma rom! Eg har symptomer fortsatt men likavel er heilt i fra meg! Prøver å holde maska so godt eg kan! (Offff sorry for sytringa mi! :/ )
Ikke syt dette kjære deg. Vi hadde alle blitt bekymret om det var oss. Jeg har ingen personlige erfaringer om dette, MEN ei venninne av meg blødde hver eneste dag helt frem til termin og hun har ei nydelig tulle på 2 år i dag :-)
 
I mitt forgje svangerskap spottet/ blødde jeg. Var på ultralyd to ganger pga av dette. Men alt sto bra til:) jeg fikk blødninger når jeg skulle ha mensen. Men det er vanskelig og sammenligne hendelser. Du må nok bare bestille ul og håpe på det beste. Jeg vet hvordan følelsen er ved å gå i uvissheten. Håper på det beste for deg og at dette er helt uskyldig.
 
Har lest at fleire spotte litt og har litt blødninger inni mellom og de går bra me dei, men eg klare ik å slappe av uansett :/ Eg grua meg so til ul i måro, siste gong vi va der so fekk vi beskjed at eg hadde ein ma og eg va i veke 19+3 og no skal vi inn på samma rom! Eg har symptomer fortsatt men likavel er heilt i fra meg! Prøver å holde maska so godt eg kan! (Offff sorry for sytringa mi! :/ )

Ikke syt nei <3 lykke lykke til i dag! Dette går bra
 
Har lest at fleire spotte litt og har litt blødninger inni mellom og de går bra me dei, men eg klare ik å slappe av uansett :/ Eg grua meg so til ul i måro, siste gong vi va der so fekk vi beskjed at eg hadde ein ma og eg va i veke 19+3 og no skal vi inn på samma rom! Eg har symptomer fortsatt men likavel er heilt i fra meg! Prøver å holde maska so godt eg kan! (Offff sorry for sytringa mi! :/ )

Oj, det må ha vært traumatisk. 19+3 er lenge.. Når hadde det gått galt da isåfall? Trøst deg med at dette sjeldent skjer gjentatte ganger. Håper du får god oppfølging denne gangen.
 
Oj, det må ha vært traumatisk. 19+3 er lenge.. Når hadde det gått galt da isåfall? Trøst deg med at dette sjeldent skjer gjentatte ganger. Håper du får god oppfølging denne gangen.
De e ein ubeskrivelig vondt opplevelse, unner ingen å gå gjennom de vi gjekk gjennom :( ♡ Skal inn på ul kl 12 so får vi sjå kva legen seie. Kryssa alt som går ann å krysse!
 
De e ein ubeskrivelig vondt opplevelse, unner ingen å gå gjennom de vi gjekk gjennom :( ♡ Skal inn på ul kl 12 so får vi sjå kva legen seie. Kryssa alt som går ann å krysse!

Har selv opplevd å miste 6 ganger, hvorav noen MA, men aldri så sent som 19+. Masse lykke til på ul i dag, det går nok kjempefint skal du se :)
 
De e ein ubeskrivelig vondt opplevelse, unner ingen å gå gjennom de vi gjekk gjennom :( ♡ Skal inn på ul kl 12 so får vi sjå kva legen seie. Kryssa alt som går ann å krysse!
Hvordan gikk det på ul?
 
Fekk sett eit bankande hjarte på ul i dag♡ Og tusen takk for svar og støtte eg fekk fra dåkke ! :) De hjelpe ♡

Så herlig. Jeg vet at det er ubeskrivelig vondt å miste, og når man er halvveis er det enda mer vondt med knuste forventninger. Dessverre så er det ikke alt som er liv laga, og at man mister er naturens måte å ordne opp på. Når du får babyen din i februar så forsvinner de fleste av de vonde følelsene, for da føles det veldig riktig at det ble denne babyen, det er denne dere skal ha. Nå må du bare senke skuldrene, nyte og tenke at sannsynligheten for abort er svært liten :)
 
Back
Topp