Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil ikke ha stekepanne, men stor form. Type stor ildfastform. Men le Cruset grytene mine er litt for storeJeg bruker le cruse lignende gryten min først på stekeplaten. Så setter jeg den inn i ovnen med lokket på etterpå.
Finnes jo mange stekepanner hvor du kan ta av håndtaket å putte pannen i ovnen
Se her ja
Det finnes ganske mange i grunn, bare å søke på langpanne induksjon hos google så får du opp flere alternativerSe her jaTakk. Ser du flere så si i fra!
Der har vi navnet! Langpanne induksjonDet finnes ganske mange i grunn, bare å søke på langpanne induksjon hos google så får du opp flere alternativereller gå innom jernia, kitchn eller traktøren. Der finnes det også gode alternativer
![]()
Nå er jeg veldig nysgjerrig på hva du har googlet?Der har vi navnet! Langpanne induksjonJeg har googlet feil
![]()
Jeg har prøvd med ildfastform, ikke noe morsomt altså. Men jeg finner kun to stk. Kanskje ikke så populært. .Nå er jeg veldig nysgjerrig på hva du har googlet?![]()
De er jo helt geniale, hvis man har sånn stort felt på toppen sin. Kanskje ikke så mange har fått opp øynene sine for disse pannene?Jeg har prøvd med ildfastform, ikke noe morsomt altså. Men jeg finner kun to stk. Kanskje ikke så populært. .