Litt hjelp ønskes

Boblefrua

Forumet er livet
Jeg trenger både hjelp til navn og evt ett par linker:p

Jeg er på utkikk etter en type ildfast langpanne som jeg først kan bruke på induksjonsplaten før jeg kan sette den i stekeovnen.

Klarer ikke forklare bedre, men håper noen skjønner :D

Jeg bruker le cruse lignende gryten min først på stekeplaten. Så setter jeg den inn i ovnen med lokket på etterpå.
Finnes jo mange stekepanner hvor du kan ta av håndtaket å putte pannen i ovnen

Jeg bruker le cruse lignende gryten min først på stekeplaten. Så setter jeg den inn i ovnen med lokket på etterpå.
Finnes jo mange stekepanner hvor du kan ta av håndtaket å putte pannen i ovnen
Jeg vil ikke ha stekepanne, men stor form. Type stor ildfastform. Men le Cruset grytene mine er litt for store:p

Se her ja:) Takk. Ser du flere så si i fra!
Det finnes ganske mange i grunn, bare å søke på langpanne induksjon hos google så får du opp flere alternativer :) eller gå innom jernia, kitchn eller traktøren. Der finnes det også gode alternativer :)

Det finnes ganske mange i grunn, bare å søke på langpanne induksjon hos google så får du opp flere alternativer :) eller gå innom jernia, kitchn eller traktøren. Der finnes det også gode alternativer :)
Der har vi navnet! Langpanne induksjon:D Jeg har googlet feil:p

Nå er jeg veldig nysgjerrig på hva du har googlet? :p
Jeg har prøvd med ildfastform, ikke noe morsomt altså. Men jeg finner kun to stk. Kanskje ikke så populært. .

Jeg har prøvd med ildfastform, ikke noe morsomt altså. Men jeg finner kun to stk. Kanskje ikke så populært. .
De er jo helt geniale, hvis man har sånn stort felt på toppen sin. Kanskje ikke så mange har fått opp øynene sine for disse pannene? :) og sjekk bilder, der finner du nok mer fra ikke-betalende annonsører.

Back
Topp