Litt heldig da

fano

Gift med forumet
Jeg har ingen plager med bivirkninger med sprayen jeg [:D] Har ikke hatt det de 2 andre gangene heller Jeg bruker suprecur. Hasr heller ikke hatt noen bivirkninger med sprøytene heller, føler meg litt sprengt i eggposene når det nærmer seg uttak bare. Jeg bruker gonal-f sprøytene. [:D] 
Nærmer seg sprøytestart med storskritt, har sååååå mye og gjøre før jeg begynner på de. Har jo som sagt hest og ikke bra og ri og sprette rundt når eggposene vokser. Håper dette blir verdens største julegave [:D]

åååå... spennde dette da.... håper du får verdens fineste julegave!!

heldig som slipper bivirkninger av sprayen... jeg selv slipper hele sprayen.. hihi...

Så bra du slipper unna de slitsomme bivirkningene som pleier for de fleste å følge med.
Du er heldig!

Tidenes julegave krysser vi fingrene for[:)]

Så bra du slepp bivirkningane. Håpa du er lika heldig med sprøytene[:)] Var ikkje så plaga eg heller.

Kortid begynne du med sprøyter?

Så bra du slipper unna bivirkingene. [:)]
Begynner på suprecur på lørdag jeg da.
Håper jeg slipper unna bivirkinger denne gang, har ikke gjort det de 3 andre gangene. [&:]

begynner på sprøyter 19 november, samme dag som miss [:D] morro og ha noen likt [:D] Når har du testdato?

ORIGINAL: fano

begynner på sprøyter 19 november, samme dag som miss [:D] morro og ha noen likt [:D] Når har du testdato?

Ikkje lenge te da[:D] Ska testa den 18. og evt 20. nov.

ok, krysser fingre og tær for deg da [:D]

Det er så fint å lese at noen slipper unna bivirkninger også, du for ha lykke til, det er jo ikke lenge til oppstart nå[:)]

ORIGINAL: fano

Jeg har ingen plager med bivirkninger med sprayen jeg [:D] Har ikke hatt det de 2 andre gangene heller Jeg bruker suprecur. Hasr heller ikke hatt noen bivirkninger med sprøytene heller, føler meg litt sprengt i eggposene når det nærmer seg uttak bare. Jeg bruker gonal-f sprøytene. [:D] 
Nærmer seg sprøytestart med storskritt, har sååååå mye og gjøre før jeg begynner på de. Har jo som sagt hest og ikke bra og ri og sprette rundt når eggposene vokser. Håper dette blir verdens største julegave [:D]

Så hælig[:)]
Jeg skal bynne med hest på for igjen...er det best å vente til jeg har testet og spiren har satt seg? kan godt vente til des,for har mye jobb i nov...skal teste ca.3 des[:)]
Krysser alt jeg kan til både deg,meg og alle andre...hihi[:)][:)][:)][:)]

hvis du går på sprøyter skal du IKKE ri eller drive med andre aktiviteter som jogging, sykling osv, eggstokkene er så store at de kan vri seg da, og det er ikke bra. Jeg må finne noen som kan akivisere hesten min nå når jeg begynner med sprøyter og fram til jeg får svar på en graviditetstest. men og dra i stallenfor og få noe annet og tenke på er heeeelt greit, det hjelper [:D] krysser fingre og tær for at det går bra for deg [:D]

Det er jo kjempeflott at du slipper unna bivirkningene[:)]

Selv tror jeg at jeg fikk alle bivirkningene man kan ha[:'(] men viss det blir baby av det, så er det vel verdt alle bivirkningene[:D]

Back
Topp