Litt hardhendt på ul

Ønskebarn87

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Stjerneskuddene 2024
I går var vi på ul i uke 16, babyen lå med ryggen til så for å klare å sjekke de ulike tingene trykte jordmor veldig hard på magen med ulapparatet. Var litt vondt, spesielt på sidene. Føles ganske øm utenpå i dag, og litt rar ubehagelig følelse inni magen også. Hun kan vel ikke ha skadet noe når hun trykte? Er så bekymret for at noe skal skje pga den trykkingen. Regner jo med de vet hva de holder på med?[emoji56]
 
I går var vi på ul i uke 16, babyen lå med ryggen til så for å klare å sjekke de ulike tingene trykte jordmor veldig hard på magen med ulapparatet. Var litt vondt, spesielt på sidene. Føles ganske øm utenpå i dag, og litt rar ubehagelig følelse inni magen også. Hun kan vel ikke ha skadet noe når hun trykte? Er så bekymret for at noe skal skje pga den trykkingen. Regner jo med de vet hva de holder på med?[emoji56]

Sist opplevde jeg flere ganger at de tok hardt i magen ved ul og ved undersøkelse om hode var festet. Jeg hadde tenkt at de vet hva de gjør, men dersom du er veldig bekymret snakke med legen eller jordmoren din<3 ikke godt å være usikker!
 
Har hatt mye ul, og de må i blant trykke litt hardt for å se riktig. I tillegg er livmoren gjerne øm i svangerskapet. Bare si ifra ved neste ul om det gjør vondt, ellers skal det ikke være farlig :) ❤️
 
Sist opplevde jeg flere ganger at de tok hardt i magen ved ul og ved undersøkelse om hode var festet. Jeg hadde tenkt at de vet hva de gjør, men dersom du er veldig bekymret snakke med legen eller jordmoren din<3 ikke godt å være usikker!

Har hatt mye ul, og de må i blant trykke litt hardt for å se riktig. I tillegg er livmoren gjerne øm i svangerskapet. Bare si ifra ved neste ul om det gjør vondt, ellers skal det ikke være farlig :) [emoji173]️
Takk for svar [emoji4] Hun sa jeg skulle gi beskjed hvis det ble for hardt. Der og da tenkte jeg det gikk fint, var bare i ettertid jeg begynte å tenke litt på det siden det føltes så ømt både utenpå og inni :) Men da er det altså flere som har vært med på at det trykkes hardt:)
 
Back
Topp