Litt høy blodprosent

liillemyy

Gift med forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
jeg er ekstremt redd for at noe skal være galt med meg, og ei melding fra legen idag var nok til at jeg begynte å analysere og hele dagen min er ødelagt fordi jeg starter å planlegge min egen begravelse osv :hilarious: han skrev som følge: blodprosenten min var heller litt høy, og videre dessverre var det en prøve som ikke kunne analyseres (et b-vitamin ) og jeg måtte komme ned å ta nye prøver..
Hvordan skal jeg tolke det? Trenger jeg å være nervøs ? Jeg ønsker helst svar på spørsmålene mine , ikke noe leksjoner om at jeg ikke bør spør om dette på et forum :hilarious:
 
En lite kjapt søk gir svar fra nhi, høy blodprosent, 40-50% økning er vanlig for gravide, kan komme av høydeopphold eller dehydrering som de mer uskyldige og sannsynlige grunnene. Av alt det andre så er det mye mindre sannsynlighet for at det skulle være alvorlig.

Og når det kommer til blodprøver og analysering av disse så kan det være feil på blodprøve glassene, forurensning av glasset, feil oppbevaring eller at det er for lang tid siden blodprøven ble tatt til den skulle analyseres..

Ikke sikkert dette er svarene på din situasjon, men jeg tror ikke du behøver å bekymre deg så veldig med mindre du har noen andre symptomer eller komplikasjoner.
 
Back
Topp