litt gla gubben ikke ser meg nå :P

candleburn

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
herrefred hva vi damer må plages med når vi er på tjukken hehe
sitter i sofaen på hall i en grusom joggebuksen som han ikke har fått sett før, stor tsjorte for her er det puppespreng på gang! og så er det denne lufta da damer... må nesten bare flire av meg selv, det er mannepromper :p
matorgie på kvelden ja, fyller bordet med alt å setter bordet helt inntil sofaen å slafser i meg, må grise å styre før mannen kommer på onsdag hehe prøve å være litt mer laydlike da :P

har dere deres private stunder også ?

hehehe hva mannen ikke vet har han ikke vondt av :D I verstefall kan man skylde på hunden :D :D

herrefred hva vi damer må plages med når vi er på tjukken hehe
sitter i sofaen på hall i en grusom joggebuksen som han ikke har fått sett før, stor tsjorte for her er det puppespreng på gang! og så er det denne lufta da damer... må nesten bare flire av meg selv, det er mannepromper :p
matorgie på kvelden ja, fyller bordet med alt å setter bordet helt inntil sofaen å slafser i meg, må grise å styre før mannen kommer på onsdag hehe prøve å være litt mer laydlike da :p

har dere deres private stunder også ?
Min kommer i dag, og han har vært borte siden eggløsning. Det jeg gruer meg til er all lufta som må ut :p Skjønner ikke hvorfor man skal bli som en luftballong.

Min mann lar meg låne joggebukse og tskjortene hans på dårlige dager :) men da kliner jeg på litt pen sminke i ansiktet :P så ikke jeg ser ut som en hallfeit mann xD men disse giftutslippene de sparer jeg til jeg er alene:p

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

ja det er ikek små mengder, det romler og bråker i magan, å skulle tru det var noe som råtna inni oss :P
sjønner ikke helt hvorfor luft må være på lista over gravidtegn hehe
stelle meg en go del før han kommer:p tisser jo ofte, så får lufte i samme slenger :P
hva jobber din med mummimamma?

huff ja denne luften da. kjæresten jaget meg nesten inn på barna sitt rom for å sove her en natt... men det som kommer ut når jeg sover kan jeg liksom ikke noe for :O :P

jeg er bare litt oppblåst på kveldene.. ellers så venter jeg i spenning på alle symptomene mine, la de komme nå snart..hver og en er hjertelig velkommen ;) dette ønsket har man hatt i mange år, så håper kvalmen og alt kommer for fult, så jeg kan "føle" meg gravid

ja det er ikek små mengder, det romler og bråker i magan, å skulle tru det var noe som råtna inni oss :p
sjønner ikke helt hvorfor luft må være på lista over gravidtegn hehe
stelle meg en go del før han kommer:p tisser jo ofte, så får lufte i samme slenger :p
hva jobber din med mummimamma?
Han arbeider på plattform på nordsjøen. :) Enn din?

jeg er bare litt oppblåst på kveldene.. ellers så venter jeg i spenning på alle symptomene mine, la de komme nå snart..hver og en er hjertelig velkommen ;) dette ønsket har man hatt i mange år, så håper kvalmen og alt kommer for fult, så jeg kan "føle" meg gravid
Det samme tenker egentlig jeg og. Vil så gjerne kjenne at jeg er gravid. Men når jeg vrir meg i senga på grunn av magesmerter (menssmerter blandet med luftsmerter) så er det litt plagsomt allikevel :p

hadde min første runde med å rope på elgen idag, var nesten stas hehe, jentungen sto forskrekka å så på å skulle se på hva som sjedde i do, de mulitivatminene blir heretter tatt på kvelden, for det var rett fælt å gå m transmaken hele dagen :P

vell... har vell prompa ett par ganger sammen med gubben, men han fiser aldri! så da blir det ikke likt :P
kommer til å begynne å grine for det og jeg :P

Back
Topp