Litt gal i hodet??

Sa den gravid da? Den ser jo positiv ut


Sent from my iPhone using BV Forum
Min sa gravid ja. Testa positiv lørdag forrige helg med cb digital ukeindikator. Begynnte å blø søndag.
Tadd 2 blodprøver uka som va. Da hcg nivået var 16 på mandag og 69 på onsdag.
Testa cb digital igår i håp om at hcg ikke hadde sunket. Blør enda og ny test hos lege i morgen med blodprøve
For og se om hcg nivået har økt eller ikke.
 
Min sa gravid ja. Testa positiv lørdag forrige helg med cb digital ukeindikator. Begynnte å blø søndag.
Tadd 2 blodprøver uka som va. Da hcg nivået var 16 på mandag og 69 på onsdag.
Testa cb digital igår i håp om at hcg ikke hadde sunket. Blør enda og ny test hos lege i morgen med blodprøve
For og se om hcg nivået har økt eller ikke.
Krysser fingrene for deg og spiren:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det ser jo ut som der en en nesten usynlig, men svak antydning til en ekstra strek da.. Har åpnet en test selv en gang..da jeg fikk megasvak strek.. greit å hvile hvordan de ser ut inni så man sjønner hvordan de virker. Sist jeg var gravid og fikk svak strek, forandret jeg fargen på bilde (gikk inn på rediger på mobilen) og forandret fargevalget..å da viste den bedre.. Mye rar vi gjør ja.. !!
 
ImageUploadedByBV Forum1386059789.848207.jpg blir ikke klok på dette her, burde jeg ikke fått sterkere tester om det var noe, eller kan det hende eggløsning var mye seinere enn jeg trodde? Har ikke fått mensen så er vel et lite håp kanskje.
 
Vis vedlegget 42236 blir ikke klok på dette her, burde jeg ikke fått sterkere tester om det var noe, eller kan det hende eggløsning var mye seinere enn jeg trodde? Har ikke fått mensen så er vel et lite håp kanskje.

Første testen din jeg har sett strek på! :)
 
S
Vis vedlegget 42236 blir ikke klok på dette her, burde jeg ikke fått sterkere tester om det var noe, eller kan det hende eggløsning var mye seinere enn jeg trodde? Har ikke fått mensen så er vel et lite håp kanskje.
Er streken :) mulig du produserer hcg sent. Jeg får også bare svake streker men ikke fullt så svak! Ta en ny om noen dager :)
 
Jeg ser alle fire! Helt sikker på at du er gravid jeg ;)
 
Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1386486874.524782.jpg ImageUploadedByBV Forum1386486929.093643.jpg jeg beklager mitt mas, men her er to tester fra i dag, nå er det faktisk streker som jeg ser, men jeg må da produsere hcg veldig seint? Skal jeg tørre å bli glad eller må jeg fortsatt vente?
 
Er den nederste en Doc Morris? De har jeg og mange med meg alltid fått sånne, og sterkere streker på uten å være gravid.
 
Æ synes æ skimte nåkka svakt...gler mæ t å sjå neste test :)
 
Ja jeg også;) føler meg litt som en testetøs, men har vært gravid før og kroppen min skriker at jeg er gravid uten at jeg får en soleklar positiv test, er nå 40 dager siden første dag i siste mens, så trodde liksom at det ville vises på test nå. Forrige gang testet jeg tidlig fordi det smakte så rart av maten og da var den negativ så jeg trodde det bare var meg, men så testet jeg tre uker etterpå fordi det ga seg ikke og jeg klarte ikke huske sist jeg hadde mens, da var den positiv:) så jeg håper på at jeg bare produserer hcg veldig tregt:)
 
Jeg synes også jeg ser strek!
 
Back
Topp