Litt furt..

LittleMonkii

Forumet er livet

Jeg har fått ting opp på veggene i dag og fikk en kjempeidé da jeg holdt på. Jeg har hatt en fin wallsticker liggende med teksten "Grow old along with me, the best is yet to be" , som jeg tenkte jeg skulle henge under klokken som henger mellom to vinduer....... Det ble såååååå fint (synes jeg) , men .....

Teksten "Grow old along with me" er litt større enn resten og ble rett og fint.. MEN, "the best is yet to be har sittet skjevt på selve papiret ! Så akkurat den teksten går en anelse på skrå.... Har ikke fått opp gardiner enda da de ikke har kommer i posten enda, så jeg må se hvordan det blir når de kommer opp... Kjipt å måtte "waste" det, for det er veldig pent...

Ville du beholdt det selv om det var en tanke skjevt, eller ville du revet av hele spetakkelet ?
Sånn går det når man har øyne uten funksjon..... emoticon

LittleJ. skrev:
kommer an på hvor ille det hadde vært, hehe. 
har du bilde? emoticon

Syns ikke det ble så skjevt jeg. Ville beholdt det en stund, og heller tatt det ned etter hvert hvis det fremdeles plaget degemoticon  

"hva snakker du om?"

Ja selve bildet (du har tatt med kameraet) er skjevt... men ser ikke teksten..

DenicaD skrev:
"hva snakker du om?"

Ja selve bildet (du har tatt med kameraet) er skjevt... men ser ikke teksten..

Jeg vet at bildet er skjevt :P Tekseten er en anelse skjev.. Men jeg prøver å ikke tenke på det, så det "vokser" på meg  :)

JustBe skrev:
Jeg syns det var kjempe fint!

helt klart la det stå :-) Også så koselig tekst da :-) :-)

Takk :) Ja, blir jammen mer og mer fornøyd! Teksten er koselig også synes jeg det var så klisjé-flott å ha klokken hengende over :P

Synes det ble kjempefint jeg :)

Back
Topp