litt frustrert

nemi.marselia

Forumet er livet
IKKJE QOUTE!!!!! fjerner straks

jeg hater prøveperioder for det er bare skuffelser
ja vet det ikke er lenge i forhold til mange å skal vel ikke klage siden jeg har 2
Nå har jeg ikke sagt noe på nett tiligere for har prøvd å holde ett nøytralt forhold til dette og ikke håpet for mye
men nå er det igjen gått 1år med prøving og INGENTING

som kanskje noen av dere husker så har jeg slitt med å bli gravid
fikk jo beskjed i 02 etter en EXU at jeg ikke kunne få barn pga div komplikasjoner etter hasteingrepet for å redde mitt liv
så overraskelsen og gleden var jo stor når jeg i 05 ble gravid (fikk min første nydelige datter i mai 06)
så ønsket vi nr 2 med en gang å startet prøvingen, men ingenting
etter nesten 1år startet vi med samtale hos gyn og da fikk jeg igjen beskjeden at jeg ikke kunne få barn, dette pga ingen eggløsning og hormonforstyrrelser. Og igjen overrasket det veldig når jeg fikk positiv test da etter 15mnd prøving

beklager litt syt, men siden jeg ikke har sagt dette til noen så har jeg ingen å prate til om det heller

Jeg kan godt forstå at du er rustrert. Når en bestemmer seg for å få ett barn, så ser en jo gjerne at spiren skulle sittet i går.

Håper av hele meg at spiren sitter hos dere snart. har dere prøvd alternativ hjelp? Har hørt at akupunktur skal hjelpe på manglende eggløsing.

Lykke til i alle fall. SKal krysse fingrene hver gang jeg ser nicket ditt[:)]

nei har ikke prøvd alternative metoder, men så bor jeg på en plass uten slike tilbud

ja regner nok med at vi klarer det denne gangen og, bare jeg som ikke liker prøveperiodene[;)]

Sender over en klem og gode tanker. [:)]
Husk at du nå nærmer deg lengden på den prøvetiden du har brukt tidligere, og at sannsynligheten stadig øker for at noe positivt kan skje. Så nå krysser jeg fingrene hardt for at du snart sitter med en positiv test i hånda di!

takker
ja nærmer meg den korteste prøvetiden

startet med minx å prøve i 00 men det tok 5 år og ny man før det klaffet (utenom den EXUen i 02)

ORIGINAL: theojora

du har klart det 2 ganger før "mot alle odds", så du skal se at det går nok denne gangen også[:)]

lykke til [:D]

men jeg skjønner godt du blir sliten av det!!!
det ER tungt å være langtidsprøvere [:(]

Back
Topp