Jenny (datteren min på 3 år)og jeg er jo oppussingsenker i påsken som alle andre fridager (mannen bygger ut loftet mm). Siden jeg begynner å bli rimelig gravid og det begrenser aktivitetsnivået mitt om dagen, hadde jeg planlagt nøye dagens påskeverksted. Kjøpt inn et sånt "kit" som man kan lage tova påskeharer. Snuppa maste i hele går om å få lage påskeharer, men jeg sa at vi skulle lage i dag I dag satte vi oss ned og begynte på en rosa hare. Rakk å lage akkurat 1 av 10 stk da Jenny knekker filtenåla !! Jeg sa til henne så mange ganger at hun ikke måtte stikke den nåla på den måten for da kan den bli ødelagt. Og ødelagt ble den... Så da var den aktiviteten avblåst... [:(]
Kjente jeg ble en smule frustrert. Hva skal vi finne på resten av dagen? Har planlagt andre aktiviteter de neste dagene... Hadde det enda vært fint vær så kunne jg sittet ute mens Jenny lekte... *ber til værgudene om bedre vær*
Kjente jeg ble en smule frustrert. Hva skal vi finne på resten av dagen? Har planlagt andre aktiviteter de neste dagene... Hadde det enda vært fint vær så kunne jg sittet ute mens Jenny lekte... *ber til værgudene om bedre vær*