litt frustrert/stressa : *oppdatert*

Mamma2010og2014

Glad i forumet
etter at prinsen ble fød flyttet jo jeg å han til kr.sand til en nydelig perfekt hus som vi triver suuuper godt i...
men fikk den gøye beskjeden i dag om at jeg ikke kan bo her mer (er foreldrene mine sitt så har ikke de rå til å ha 2 hus så nå må de selge det andre å flytte inn her.. er jo fult forstålig det å de skal seff ordne meg en ny plass jeg kan bo.)

de skal i morgen se på en leilighet som har perfekt beliggenhet å alt ENESTE jeg VIRKELIG IKKE LIKER er at det bare er 1 lite soverom.. han sover svæært dårlig når vi ligger på samme rom.. så enten må jeg sove i stuen eller så må jeg bare venne han til at vi har 1 rom isemmen.. jeg er så utrolig deprimert fordi jeg fikk vite får 2 uker siden at det hadde ordnet seg å at jeg kunne få bo her i 1-2 år til... har sett etter andre leiligheter med de er for dyre... er en leilighet på 50 M2. så kommer til å bli så uvant å bo så trangt når jeg er vant til er hus på 2 etasjer.. å det som plager meg mest er det at mamma å de skal jo kjøpe.. men de sier ikke noe til meg.. spør emg ikke om hva jeg ønsker eller noe.. men tør ikke si no heller siden de er så snille å kjøper det så jeg kan leie..

er så utrolig lei meg å føler ikke jeg kan være med å si noe.. føler ikke det er mitt liv.. var liksom akkurat derfor jeg flyttet her får å slippe å gå fra plass til plass..

men men sånn var det.. gått å få det ut en plass

snakket med min far nå å fikk sakt mine meninger osv så på onsdag skal vi se på denne leiligheten :
http://www.finn.no/finn/realestate/homes/viewimagewide?reference=2011/1/28/2/265/326/82_2129709930.jpg&finnkode=26532682

skal se på den på 50 kvaderat meter i morgen, men pappa var å mer på den andre :D

Trøsteklem til deg.
Håper du vil trives i den nye leiligheten. [:)]

ORIGINAL: hb77

Trøsteklem til deg.
Håper du vil trives i den nye leiligheten. [:)]

er jo ikke sikkert det blir det.. håper virkelig ikke det..
takk for trøsteklem :)

det går sikkert fint å dele rom med ham. utrolig hva en venner seg til. Når han blir større får du kansje muligheten til å kjøpe deg noe eget.
klem:)

har snakket med min far nå å forklart hvordan jeg føler det med tanke på leiligheten.. lovet å være med å se på den, men så skal vi se på en annen som er nesten dobbeltsåstor til ca samme pris bare litt lengre vekk fre byen (så å si leiligheten til min bror) så får vi se hva de bestemmer... men var godt å få snakket med pappa som forsto meg :)

Back
Topp