Nå har jeg sittet med kalenderen i hendene en stund for å sjekke syklusen. Siden jeg ikke har holdt telling over lengden på syklusene mer en i to perioder, så blir jeg lett forvirret. Forrige periode var på 25 dager, den før der er jeg litt i tvil om. Dere forstår det at vi var på ferie i Spania tidlig i juli.Det var kjempe varmt der, 32 i skygen, menstruasjonen var så rar. I to dager fikk jeg noen blospor i trusa, ikke noe mer. Så dag tre kom den for fult. Hvis jeg regner fra de første blodråpene så var denne perioden (den 1. jeg startet å notere på kalender) på 27 dager, hvis jeg regner fra første ordentlige mens så blir det 25 dager. Det ser da ut som min syklus ligger mellom 25-27. Da jeg så på kalenderen fant jeg ut at tanta rød kan komme mellom 29.09 - 01.10. Og da ble det ikke så lenge til alikevel, nesten litt skummelt nærme. Så da tenker jeg meg at hvis tanta ikke kommer så kommer jeg til å teste meg 3. oktober. Det burde være trygt. Så da er det kun en uke igjen da. Jeg kjøpte CB digitaltest på lørdag så jeg håper jeg kan få brukt for den. Får vente i spenning. Skal holde dere oppdatert, lover det.