Litt frustrert idag

twinanne

Forumet er livet
alt gikk ikke etter planen idag...legen ble syk.uff...dette er så irriterendes, først utsatte de timen 1 uke så atpåtil så blir legen syk.
Vi for ny time i posten. Litt lei jeg nå, er ikke alltid like greit å ta seg fri fra jobb da....jeg som greide å kombinere legetimen på helsestasjon med barnehagen da...så gikk det rett i dass.
Skulle ønske jeg hviste hvrdan dette gikk nå, om hjertet til DA har vokst igjen av seg selv eller ikke eller om det blir operasjon på nyåret. Er så lei av slike ting, når slike timeavtaler blir avlyst flere enn 1 gang....

Men det var veldig koslig i familiebarnehagen til Daniel Alexader i dag, og veslegutten min storkoste seg idag, slik som han ble varta opp av de store gutta, helt til han tryna i sandkassa, men med litt trøst så gikk det bra.
He he....pappan var like populær han ble overfalt av en gjeng på 7 og måtte lese bok for dem, he he...så han blir nok en populær "onkel" selv om han ble litt svett idag
Opplegget fremover er at min mann ringer og sier når han kommer, så da skal han være med DA i førsten.
DAhar fått ei nydelig barnehageassistent, og han holdt på å spise den unge damen opp idag nuss nuss....her ble det skikkelig vått og langt hår har hans egen assistent også, så herlig da har han noe å dra i. DA elsker damer med masse hår [;)]

Så synd at timen blei utsatt igjen! Forstår godt at du vil ha svar no.

Kjekt å høyra at han trives i barnehagen då[:)]

ORIGINAL: ElinR

kjempebra han trives i barnehagen, d har utrolig mye å si[:D]

uff d var jo typisk at legen var syk da, håper d ikke drøyer for lang tid til ny time!

Det er vel typisk[:'(]Skjønner gått du vil vite noe..

Så bra at han trives i b hagen,ikke noe er bedre[;)]

ORIGINAL: ElinR

kjempebra han trives i barnehagen, d har utrolig mye å si[:D]

uff d var jo typisk at legen var syk da, håper d ikke drøyer for lang tid til ny time!

Back
Topp