litt frustrert (helt utav tema)

MSE88

Forumet er livet
Mamma ringte akkurat og sa at serviset eg samla på har gått ut så nå har eg ringt febrilsk te alle butikkene og ingen som har noe. evt. ett lagerutsalg så då må eg vente til i morgen for å få nr dit! *håpe håpe* har bare middagstallerken så får finne ett som ligner å få i dype tallerkener.

skikkelig skuffa for at eg ikkje har funne det ut før nå:/

Koss servise e d da?
Kanskje d fins andre plassa i lande enda [:)]

ett med gull kant. classig gold heite det. ja skal få de te å sende etterlysning te alle butikker for de kunne de gjøre på intranett=) sååå håper det er noen som har litt på lager. det er så fint og passer perfekt med glassene og bestikket

tilbords som selger det. bakpå står det royal china eller noe sånn.

Hvis du ikke får tak i kan det jo lønne seg å sette inn annonser i diverse dameblader om at du ønsker å kjøpe?
Sikkert noen som har noe til salgs [:)]

var på ett lagerutsalg idag=)=) kjøpte 12 dype tallerkener og vet dere hva jeg betalte???? 228 for alle det er det en koster til vanlig:D asjett hadde de i en butikk til 70 kr stk men får de te jul hos far:D så hadde de kopper der og så må ned igjen i morgen å kjøpe:D så fikk mye for pengene i stedet for at eg var så lei meg:)
men mangler 8 middagstallerken. men lurte på å kjøpe 12 som lignet for det hadde de og på lagerutsalget:D kun servise til jul i år:D

ORIGINAL: majo88

Mamma ringte akkurat og sa at serviset eg samla på har gått ut så nå har eg ringt febrilsk te alle butikkene og ingen som har noe. evt. ett lagerutsalg så då må eg vente til i morgen for å få nr dit! *håpe håpe* har bare middagstallerken så får finne ett som ligner å få i dype tallerkener.

skikkelig skuffa for at eg ikkje har funne det ut før nå:/

det samme skjedde meg for 2 år siden.. jeg fikk med meg mamma og reiste til tilbords og kjøpte inn alt di hadde der og bestilte resten.. måtte ut med 4-5 tusen men fikk da hele servise...
surt men..

Back
Topp