Litt frustrasjon...

Selv ventet vi med de store innkjøpene til etter ultralyden. Kjøpte 1 ting den dagen jeg fant ut at vi skulle ha barn, 1 ting første dagen vi hørte hjertelyden, og så masse masse etter ultralyden.

Koster jo en del alt man trenger, så er greit å dele opp litt. Samtidig så er det jo så koselig å handle inn-føler at det er en del av gleden i graviditeten.

Søstera mi ventet en stund, men plutselig havnet hun på sykehuset og fødte når hun var 30 uker på vei... Alt gikk bra med henne og den lille, men det endte opp med at jeg måtte handle en del for henne så hun gikk glipp av noe av det. Har tatt igjen i etter tid da [:D]

Kos deg med å være gravid og handl inn det dere føler for.

heisann!
jeg er den som syntes du gjør det helt rette,man skal glede seg over graviditeten. syntes edt hørs koselig å gå rundt å kikke og handle med samboeren sin. men skjønner også hva du mener når du tenker på det alle andre mener om deg,det beste er å kun tenke på deg og dittt og gi blaffen i hva andre mener. men er ikke lett det nei,vet alt om det. kos deg masse videre
klemmer fra stine[:)]

Overse alle negative kommentarer så godt du kan. Kjøp det du føler for og kos deg. Jeg er helt enig i at man ikke skal gå å tenke det verste.

Jeg er nå gravid med nr to og må innrømme at jeg ikke har klart å nyte tiden spesielt før de siste 2 ukene for jeg har vært kvalm og hatt mye smerter i magen. Det var noe jeg ikke opplevde idet hele tatt sist gang, så det var litt skremmende. Men nå har innkjøpet startet og jeg storkoser meg med det.

Bar ta til deg/dere positive ting. Vi må huske på at babyen merker alt med oss så det er viktig å være glad og fornøyd.

Back
Topp