Litt frustrasjon som må ut :)

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
Må bare si at jeg er litt lei av enkelte som må blande seg i hvordan vi "oppdrar" vår 3 mnd gamle gutt :/ Dagens utblåsning :)

Henger meg på denne! Far min meine eg e natig på at ho kun ska ha morsmelk så han ga ho honning han... tosken...

babyjente 27 Juli ♡

Her er det faktisk en venn:/ lille hadde sovnet i vuggen i stua. Så begynner vedkommende å spille høy musikk på telefonen. Jeg ber han skru ned lyden litt. Han gjør det, men sier at lille må jo bli vant til lyd. Grrrrr.....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Må legge til at vi har gjort han ganske vant til lyd, men når han skal sove skal han slippe å bli bombardert med høy musikk.

Her er det faktisk en venn:/ lille hadde sovnet i vuggen i stua. Så begynner vedkommende å spille høy musikk på telefonen. Jeg ber han skru ned lyden litt. Han gjør det, men sier at lille må jo bli vant til lyd. Grrrrr.....

Her må hu bli vandt til det. Hu har to veldig musikale onkler. Blir mye spilling når vi er hos svigerfoledrene. Men utrolig hvor godt hu faktisk sover.

Sent from my GT-S7710 using BV Forum mobile app

Irriterende kan det sikkert være. Men du vet som er best for ditt barn - så du kan velge å ikke la deg irritere :)
Sikkert lettere sagt enn gjort :P

Her må hu bli vandt til det. Hu har to veldig musikale onkler. Blir mye spilling når vi er hos svigerfoledrene. Men utrolig hvor godt hu faktisk sover.

Sent from my GT-S7710 using BV Forum mobile app
ja og vi har fokusert på at han skal bli vant til det :) så han tåler ganske mye :) Syns bare vedkommende kunne spurt først før han satte på masse høy musikk. :) Må jo nevne at denne personen irriterer meg på en del områder, sikkert derfor jeg henger meg litt ekstra opp i det :)

h
Henger meg på denne! Far min meine eg e natig på at ho kun ska ha morsmelk så han ga ho honning han... tosken...

babyjente 27 Juli ♡
honning faktisk, da hadde jeg blitt irritert :/

Henger meg på denne...! Svigermødre! Huff, sier jeg bare.

Sent from my iPhone using BV Forum
Har heldigvis ingen plagsomme svigerforeldre :) Men skjønner at det er irriterende. Jeg tenker at man vet best hva som er best for barnet sitt, og det er en uskreven regel at man ikke skal blande seg borti hvordan andre oppdrar barnet sitt, mener nå jeg :)

Honning faktisk! Bør man ikke vente med det til de er tre år? :confused:

Huff, mange som absolutt skal ha en mening om alt.

Honning faktisk! Bør man ikke vente med det til de er tre år? :confused:

Huff, mange som absolutt skal ha en mening om alt.
jeg har hørt man hvertfall bør vente det første leveåret pga spedbarnsboutolisme(?)

Honning er faktisk svært farlig for små babyer :/ spedbarnsbotulisme er ikke noen spøk altså!

Ja honning e farlig, men eg rakk ikkje stoppe han... heldigvis gikk det bra denne gangen, pappa bare ledde det vekk med at dåkke overlevde no...
meeen... eg tror ikkje han gjør det igjen for å si det sånn... eg kjefta ganske mye på han etterpå... :)

Eg svare de bare : "Er det min eller din unge??" Etterfulgt av et stygt blikk, de fatte hintet ganske fort :P

Back
Topp