Bkno8529562
Flørter med forumet
Jeg er bare 13 uker gravid, og får daglig høre fra svigerfar ikke gjør ditten og ikke gjør datten. Det irriterer meg så inderlig fordi det ikke ligger noe bak «rådene» han gir, det er bare bullsh** det han sier. Han har ikke fakta å støtte opp med, eller forskning eller noe som helst, bare at det er det han fikk høre når hans eks kone og nåværende kone var gravid. Han kan si ting som «ikke fortell noen at du er gravid, fordi det er dårlig karma» eller «ikke drikk vann sånn fordi det kan skade barnet» «ikke ta på deg skoene alene fordi du kan mose barnet» «ikke vugg barnet når den kommer fordi det vil være avhengig av det for alltid». Altså hadde det vært ordentlig råd, hadde jeg mer enn gjerne tatt i mot da jeg er førstegangsgravid, men å komme med teite overtroiske ting blir jeg bare irritert over. Han har ikke akkurat gjort en så bra jobb med å oppdra sine barn, også skal han lære meg hva jeg skal gjøre.
Han skulle lære en nybakt mor hvordan hu skulle holde sin 6 uker gamle baby, han har ikke holdt en baby på 26 år å skal lære en mamma som har hatt det barnet i 6 uker hvordan hu skal holde henne. Værste var at han ikke støttet opp hodet i det hele tatt og måten han holdt hu på var helt feil. Han holdt hu mer som en dukke enn en baby.
Han mener sikkert godt, men han sier ting med en frekk og kommanderende tone. Det med å ikke fortelle noen om graviditeten feks, jeg sa at jeg skal dele det på facebook og vi skal ha kjønnsavsløringsfest og tenkte ikke helt i samme retning som han. Så blir han sint å sier at herregud man kan ikke dele råd med dere, dere hører jo ikke etter. Jeg må da få lov til å føle meg stolt og glad over graviditeten og få lov til å dele med akkurat hvem jeg vil akkurat som jeg vil?
Aaargg
Han skulle lære en nybakt mor hvordan hu skulle holde sin 6 uker gamle baby, han har ikke holdt en baby på 26 år å skal lære en mamma som har hatt det barnet i 6 uker hvordan hu skal holde henne. Værste var at han ikke støttet opp hodet i det hele tatt og måten han holdt hu på var helt feil. Han holdt hu mer som en dukke enn en baby.
Han mener sikkert godt, men han sier ting med en frekk og kommanderende tone. Det med å ikke fortelle noen om graviditeten feks, jeg sa at jeg skal dele det på facebook og vi skal ha kjønnsavsløringsfest og tenkte ikke helt i samme retning som han. Så blir han sint å sier at herregud man kan ikke dele råd med dere, dere hører jo ikke etter. Jeg må da få lov til å føle meg stolt og glad over graviditeten og få lov til å dele med akkurat hvem jeg vil akkurat som jeg vil?
Aaargg