Litt fra vår kant - med bilder

Monkaponka

Forumet er livet
SLETTET

Last edited:
Så store og hærlige de er blitt..

Kjempe fine bilder[:)]

Tenker denne flyturen kommer til  gå kjempe bra jeg,å du får tenke på at dere skal kose dere masse..¨
Hvor i Afrika skal dere da??

Så utrolig herlige barn du har [:)]
og så godt at dere endelig får gjort noe med ørene til Herman!
Jeg er redd lillemann har øreverk igjen nå, så nå skal jeg begynne å mase litt mer på time til øre, nese, hals selv!
Flyturen til Afrika går sikkert helt fint [:)]

Hei på deg!
Koselig å høre fra deg, selv om dere har litt å streve med. Håper Herman får den hjelpen han trenger snart da.
Så fine bilder, du har noen kule gutter må jeg si. Og plaster her og der hører jo med til guttetilværelsen!

Afrika ja, så spennende. Hvor hen? Safari eller? Det går nok bra med flyreisen vel, ikke tenk på det enda da.

Det er ikke sååå eksotisk som det høres ut. Vi skal til tunisia 5 stjerners hotell og sharasafari..

Herlige gutter du har,Monica [:)]

Så store og fine gutta dine har blitt! [:D] Skikkelig tøffinger.
Må si det hørtes spennende ut med Afrikatur! Blir sikkert en kjempeopplevelse. [:D]

PS! Bildet av gutta og bikkja var kjempetøft! Hihi [:D][:D]

Og lykke til med dren - det blir sikkert kjempebra. Lukas skulle få det i fjor han også etter mye øreplager men så plutselig bedret det seg og vi skal derfor se det an. Han hadde en ørebetennelse før jul men ellers har han vært fin. [:)]

Ser ut som de er glade i mat også. Hehe [:D]

Hiv og hoi..... [:D]

Så koselig å se igjen de herlige guttene dine vennen [:)][:)][:)]
Synes virkelig Kian har forandret seg ja. Ville nok ikke kjent ham igjen, men huske på kjekkassen ville jeg [:D][;)]
Herman har forandret seg veldig han også. Ser ut som han ikke er like lik Kian nå? Det er utrolig spennene å se hvor like og hvor forskjellige søsken er/kan være [:)]

Det blir spennende med tur til Afrika da. Forstår godt du gruer deg når du ikke liker å sitte i et fly. Tenk hvis du bare kunne tatt en tablett og så var hele uroen borte vekk [:)]

Back
Topp