Litt fra oss *med bilder*

Eskimoen

Gift med forumet
Tenkte jeg skulle oppdatere dere litt, har jo lovd bilde, men var ikke helt sikker på om jeg ville legge ut bilder av ham her inne.. Men, må jo vise min nydelige gutt!
Henry er en enkel baby, har sovet hele natten helt fra vi kom hjem fra sykehuset, bare ett par netter han har våknet 1 gang for litt pupp, tror han har hatt økedøgn da! Han gråter lite, bare når han er sulten, han blir plutselig sulten, og skulle helst hatt maten i går[8D] Og så litt gråt hvis han blir overtrøtt.
Han har kiss1, så vi går til behandling hos kiropraktor og fysioterapaut. En av symptomene på kiss er visst masse skriking, men det slipper han heldigvis! Litt vondt når vi trener, så er ikke så gøy. Men det hjelper, så vi gjør det for det!
Vi går på babysang, og han synst det er kjempespennende, følger med og smiler masse! Det er så gøy med all pratingen og smilingen! Pappaen har vært ute i 3 uker nå, og han fikk bare så vidt med seg at Henry begynte å smile før han reiste, så for han er det nok en kjempeforandring når han kommer hjem om 1 uke!
I morgen er han 2 måneder, herregud så fort tiden går! Hvor stor han er nå vet jeg ikke, på 6 ukers kontrollen (da han var 6 uker og 4 dager) var han 4895 g. og 57 cm.

Ca. 10 min! 4150 g. og 52 cm[:)]

7 uker og 2 dager, mitt nydelige sjarmtroll

Krysser fingrene for alle dere, jenter! Og takker for all støtte mens vi holdt på med forsøket, det var så godt å ha dere og dele alle bekymringer med!

(håper det ikke er sårt for dere at jeg kommer og skryter, visste ikke helt om jeg skulle gjøre det..)

så nydelig liten prins du har fått!![:)] Skjønner du er stolt av han! Var ikke her når du var her, men synes det er kjempekoselig å se resultatet av alt man må gjennom for å komme dit!

For en herlig liten prins[:)]

Gratulerer så masse med det lille vidunderet.

Så utrolig herlig han er Litolus!! Gratulere så masse!! Det siste bildet var helt bedårede!! [:)]

ORIGINAL: Sola1979

Så utrolig herlig han er Litolus!! Gratulere så masse!! Det siste bildet var helt bedårede!! [:)]

Gratulerer kjempe masse med sjarmtrollet [:D] Kos deg masse videre og håper vi følger i deres fotspor [:D]

Åååååå for ein nydelig gogut

ORIGINAL: Sola1979

Tusen takk jenter!
Enig med Nesing, alle prøverøvere jeg har sett er helt perfekt[:D]

Jeg husker deg godt=))
Så nydelig han gutten din var=))
er kjempe glad på dine vegne og kjekt å høre hvordan det gikk=))[:)]
Grattis forresten[:)]

ORIGINAL: snuppis!

Skikkelig sjarmør

Navnet hans minner meg veldig mye om Arve Opsahl (han spilte Henry) i Mot i Brøstet [:)] Nydelig navn [:)]
Hehe, det har blitt litt rart og se mot i brøste i det siste, ja!

Så kjekt med en oppdatering fra deg[:)] og Henry[:)]
en skikkelig liten sjarmør[:)]
koselig å få se bilder[:)]

ORIGINAL: Hope

Så kjekt med en oppdatering fra deg[:)] og Henry[:)]
en skikkelig liten sjarmør[:)]
koselig å få se bilder[:)]

Nydelig han er [:D]

ORIGINAL: tullemor79

så nydelig liten prins du har fått!![:)] Skjønner du er stolt av han! Var ikke her når du var her, men synes det er kjempekoselig å se resultatet av alt man må gjennom for å komme dit!

En nydelig liten sjarmør[:D][:D][:D]

Back
Topp