tweety78
Elsker forumet
Jeg skjønner ingenting nå jeg. Har hatt noen småspottinger den siste uken som har gått, på natt til fredag når jeg var på jobb, lørdag kveld etter å ha støvsugd og hengt opp tøy, og i gå kveld etter å ha gått rolig tur ned på jobben (ca 40 min) for å levere en sykemelding. Hva er det som skjer a? Jeg er så redd for at jeg har mistet og at det derfor stadig kommer litt og litt lyserødt på papiret? Dette gir seg etter kort tid hver gang og er kun bittelitt altså, men alikevel...det er jo en miniminiblødnign ett eller annet sted. Legen min og ho på legevakten sier at dette er helt normalt hos mange... men jeg slår meg ikke helt til ro med det heller kjenner jeg, ikke etter at det kom for 3 gang i går kvald. Er jo hver gang jeg er i minste lille aktivitet!!!!!!!!! skal vel ikke være sånn? kan jo snart ikke bevege meg her jo..begynner å gråte jeg altså[:(]
Legen min sa på tlf i går at det uansett ville vært for tidlig å se noe nå om det hadde gått galt, så vi beholdt den timen vi har på mandag førstkommende. Men det føles jo som ti vonde år til! Har mest lyst til å grave meg ned resten av uka og bare se på dirty dancing hele tiden, hm hm.. Huff, trenger bare litt trøst jeg tror jeg. og en UL maskin om noen har det...[;)] Klem til alle
Legen min sa på tlf i går at det uansett ville vært for tidlig å se noe nå om det hadde gått galt, så vi beholdt den timen vi har på mandag førstkommende. Men det føles jo som ti vonde år til! Har mest lyst til å grave meg ned resten av uka og bare se på dirty dancing hele tiden, hm hm.. Huff, trenger bare litt trøst jeg tror jeg. og en UL maskin om noen har det...[;)] Klem til alle