¤challa¤
Betatt av forumet
er så irretert.. Alenemødre får så mye penger hver måned ekstra, og i tillegg får di fleste maaange tusen igjenn på skatten. Mens vi som er samboere ikke får noe, selv om samboeren min studerer og ikke får mer enn 7000 i mnd. vell og merke i LÅN.. og jeg jobber på skole og tjener ikke akuratt så utrolig mye[&:] men vi får ingen støtte siden vi bor sammen.. Jeg hadde hatt bedre råd om jeg bodde alene med di pengene jeg har nå, enn å bo sammen med samboeren min som får 7000. synes i hvertfall at jeg kunne betalt litt mindre skatt, men det er tydeligvis ikke smart å ha en samboer som studerer, og han skal studere i over 2 år til mest sansynlig 3år, og nå får vi vårt andre barn snart! kan ikke skjønne at det ikke er noe økonomisk støtte å få noen plass, vi får heller ALDRI noe penger eller klær/ting til barnet av våre foreldre.. [:'(]
beklager at den ble så lang, men kjenner bare at jeg blir så frustrert av og til [:(]
beklager at den ble så lang, men kjenner bare at jeg blir så frustrert av og til [:(]