Litt forskjellig fra meg

Lenore1983

Gift med forumet
MAI 2013
Her kommer litt forskjellig jeg har laget i det siste. Kom gjerne med kommentarer og tips![:)]

oi!Produktiv ja![:)] masse fint her![:)]

Åja, her var det mye fint. Kjempe flink. [:)]

å så masse fint du hadde laget. likte spesielt godt kalenderen din.[:)]

Takk![:)] Har tenkt å være med en venninne som skal stille på en husflidsmesse før jul, tror dere jeg kan prøve å selge mine kort? I så fall hvor mye kan jeg ta for de? [:)]

Wow, jeg bøyer meg i støvet!!

Wow så flott!!![:)][:)]

Hvor kommer det blå mønsterarket på første kortet fra??

Tror nok du kunne lagt prisen på 40-50 kr kortet...

ORIGINAL: pustle

Wow så flott!!![:)][:)]

Hvor kommer det blå mønsterarket på første kortet fra??

Tror nok du kunne lagt prisen på 40-50 kr kortet...

Oj. Tror du det?
Det blå arket er fra panduro christmas collection og heter happy new year, men det kjøpte jeg i fjor.
[:)]

ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

ORIGINAL: nica85

Ja, du kan godt ta 40-50 kr pr kort når de "helt vanlige" kortene koster alt fra 19,- til 39,- [:)]

ja, 45kr er ikke noe upris- det ligger mange arbeidstimer bak en hjemmelagd bunke med kort.

Ps: hvor kjøper du de skikkelig brede blondebåndene? de er dritlekre til julekort[:)]

Så morro å se, du er skikkelig flink og kreativ:) Kalenderen din var rett og slett nydelig![:)] Hvordan har du fått så markerte kanter? (rundt skuffene mener jeg[:)])

SÅ masse fint da!!! Nydelige og behagelig farger!!

ORIGINAL: Trønderpia * SAS *

ORIGINAL: nica85

Ja, du kan godt ta 40-50 kr pr kort når de "helt vanlige" kortene koster alt fra 19,- til 39,- [:)]

ja, 45kr er ikke noe upris- det ligger mange arbeidstimer bak en hjemmelagd bunke med kort.

Ps: hvor kjøper du de skikkelig brede blondebåndene? de er dritlekre til julekort[:)]

De brede blondene fikk jeg av mamma, så jeg aner ikke hvor det er fra. Skulle gjerne hatt mer jeg og, er nesten tom[:(]

ORIGINAL: vimsemamma

Så morro å se, du er skikkelig flink og kreativ:) Kalenderen din var rett og slett nydelig![:)] Hvordan har du fått så markerte kanter? (rundt skuffene mener jeg[:)])

Takk[:)] har brukt cats eye fluid chalk stempelpute på skuffene!

kjempeflink du er[;)]

ORIGINAL: MarieC

kjempeflink du er[;)]

takk[:)]

ORIGINAL: summer82

Takk[:)]

Riktig så lekkert alt sammen,likte godt den julekalenderen, ska prøve meg på en sånn til ongene til 1 desember.....(ka type ekser bruker du, minste eller?)
Julekortene va så nydlige farger på, likte de kjempe godt.
Kreativ og flink du e [:D]

ORIGINAL: everonic

Riktig så lekkert alt sammen,likte godt den julekalenderen, ska prøve meg på en sånn til ongene til 1 desember.....(ka type ekser bruker du, minste eller?)
Julekortene va så nydlige farger på, likte de kjempe godt.
Kreativ og flink du e [:D]

Takk[:)] Har brukt mellomstore fyrstikkesker til denne kalenderen. Syns det ble finere og mer praktisk[:)] Husk å legge ut bilde av kalenderen så vi får se resultatet da[:)]

Back
Topp