litt forb....

x1xgixieh

Glad i forumet
Har ikke fått svar på barnehage søknaden min, så jeg ringte inn for å høre hva så drog sånn ut.. så viser det seg at de har ikke en gang registrert søknaden min! di har mist den!! så jeg fikk skrive en ny søknad, men det var ikke annet hun dama kunne gjøre enn å prøve, men det vare veldig fullt overalt! [:@]

ORIGINAL: SelinesMam

Er det mulig??

Da hadde jeg blitt steike forbanna ja, vertfall om jeg ikke hadde fått plass også!

jeg kjenner det koker innvendig!

søkte du før nyttår??? i tilfelle har de sletta den... det gjorde de med meg..
må søke på nytt etter nyttår av en eller annen grunn...
takker sjefa mi som oppdaga at mini ikke stod på lista lenger så jeg rakk å søke på nytt!

ORIGINAL: Loo

søkte du før nyttår??? i tilfelle har de sletta den... det gjorde de med meg..
må søke på nytt etter nyttår av en eller annen grunn...
takker sjefa mi som oppdaga at mini ikke stod på lista lenger så jeg rakk å søke på nytt!

jeg leverte en uke før firsten som her var 30 januar eller noe sånnt [&:]

Du har ikke kvittering på mail da, det hadde heldigvis vi da de rota med søknaden til Andreas. da har du iallefall bevis for at du har søkt!

ORIGINAL: Ingunn_

Du har ikke kvittering på mail da, det hadde heldigvis vi da de rota med søknaden til Andreas. da har du iallefall bevis for at du har søkt!

Var tydligvis så dum at jeg var nede der og leverte personlig..

ORIGINAL: gixieh

Ja da er det jo litt verre.

ORIGINAL: gixieh

Ja da er det jo litt verre.

Jepp, men man lærer av alt[:D] neste år skal jaffal ikke jeg ned på det kontoret og lever! hehe

Back
Topp