Litt flere spm fra meg...

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Kan man spise fedon Lindberg brødet? Tenkte f.eks en skive til frokost og en på jobb? Det burde vel ikke være så mange karber i en sånn skive?

Og de ketolyse sticksene.. tester dere hver dag for å se om den er positiv og for å se hva man kan spise og fortsatt være i ketose?

Når du f.eks spiser en ting med litt mye karbs, hvor mange timer tar det før man kan tisse og sjekke om man fortsatt er i ketose[:D]

Så mye man lurer på når man er ny[:D]
Må ha noe brød eller annet nå, orker ikke stek mat til frokost igjen[:D]

fedon brødet trur eg du regner ca 5g karbo pr tynn skive...

da eg gikk på ketolyse tok eg stiks hver kveld di første
ukene fram til eg kom inn i hva og hvor mye eg kunne spise..

ORIGINAL: Ida88

ORIGINAL: Rebecca85

Kan man spise fedon Lindberg brødet? Tenkte f.eks en skive til frokost og en på jobb? Det burde vel ikke være så mange karber i en sånn skive?
aldri hørt om fedon brødet, men jeg spiser disse "selvlaga skivene" mine, spiste ketolyse brødet og har prøvd lollypops brødet tidligere men like ikke det...

Og de ketolyse sticksene.. tester dere hver dag for å se om den er positiv og for å se hva man kan spise og fortsatt være i ketose?
jeg har testa hver dag, men skal kutte ned til annen hver dag...

Når du f.eks spiser en ting med litt mye karbs, hvor mange timer tar det før man kan tisse og sjekke om man fortsatt er i ketose[:D]
man skal vell vente noen timer, men jeg aner ikke hvor mange[8D] har bare spist karber midt på dagen og teste på kvelden i 22-23 tiden[:D]
Så mye man lurer på når man er ny[:D]
Må ha noe brød eller annet nå, orker ikke stek mat til frokost igjen[:D]

De selger fedon brød her på meny til 36 kr [8|] Kjøper ikek det før jeg vet om jeg kan spise det[;)] Håper noen har prøvd det[:D]

Skal se å få kjøpt meg noen sticks også, gøy å se om man klarer å få positiv test [:D]

di lappene mine innholder bare 2 karber pr skive[:D][:D]
men må jo være greit å bare kjøpe det på butikken[:)]
keto brødet har vell bare ca 1 karb pr skive

Hvor kjøper man keto brødet da? Har sånn følelse av at de ikke er gode....[8|]

ORIGINAL: Mammacili

ORIGINAL: Rebecca85

di lappene mine innholder bare 2 karber pr skive[:D][:D]
men må jo være greit å bare kjøpe det på butikken[:)]
keto brødet har vell bare ca 1 karb pr skive

Hvor kjøper man keto brødet da? Har sånn følelse av at de ikke er gode....[8|]

Du må lage brødet selv..
Jeg har spist (og spiser) 1-2 skiver fedonbrød pr dag..Ja av og til ikke da..Spiste det da jeg gikk på ketolyse også. Kjøper det på rema 1000 til ca.25 kr. Fryser det ned i skiver..Tar opp ved behov. Da syns jeg ikke det blir så ille i pris-har jo i en uke ca da. Jeg har laget mye erstatningsmat på ketolyse, men må innrømme at jeg syns mye av det ikke er så godt..Det jeg syns har smakt godt har jeg spist meg lei på-så nå prøver jeg å spise "ekte" mat.

Da får jeg kjøpe meg et fedon-brød [:D] Trenger en skive til frokost og lunch på jobben..

Spiser du vanlig mat nå? brød, pasta poteter osv? Vil man gå opp igjen om man gjør det?

Håper jeg venner meg til dette og kan leve på sånn kosthold, men da må jeg ha litt fedon-brød[:D]

Du kan nok ikke spise fedon-brødet på ketolyse, da skal du jo spise ca 15 gr karber per dag som hovedsaklig skal komme fra grønnsaker. 10 gr karber på to skiver per dag blir dermed for mye.

Men dersom du ska lfølge generell lavkarbo er det jo ok.[:)]

Back
Topp