Litt flaut spm :P

Stolt mor <3

Glad i forumet
Okai , dette er veldig flaut , meeen jeg spør alikevel .
Kan man lekke fostervann under sex ? Jeg føler det blir sykt mye mer fukt der nede når vi har sex nå enn det har vært tidligere . Er det bare noe jeg innbiller meg eller kan det være noe ?

* føle seg veldig flau egentlig *

Det er jo mer følsomt og sensitivt i underlivet, i tillegg påvirkes slimhinnene i svangerskapet, så du er nok bare ekstra våt. Så fremt det ikke lekker i andre situasjoner (hoster, nyser etc) så er det mest sannsynlig ikke fostervann.

Det er jo mer følsomt og sensitivt i underlivet, i tillegg påvirkes slimhinnene i svangerskapet, så du er nok bare ekstra våt. Så fremt det ikke lekker i andre situasjoner (hoster, nyser etc) så er det mest sannsynlig ikke fostervann.
Er litt annen lukt og konsistens (?) på utfloden om dagen , føler liksom det er litt mer og litt "fuktigere"
Men sikkert bare jeg som er rar XD

Ikke bare du som er rar nei, har det slik selv :P Nå har ikke jeg hoppet i høye på en stund, sa kan ikke si noe om situasjonen da. Men ellers så har det blitt mye mer "vått" der nede hehe :P litt plagsomt egentlig..

Ikke bare du som er rar nei, har det slik selv :p Nå har ikke jeg hoppet i høye på en stund, sa kan ikke si noe om situasjonen da. Men ellers så har det blitt mye mer "vått" der nede hehe :p litt plagsomt egentlig..
Hehe , jeg har plutselig fått igjen lysten min jeg , etter den var borte en periode ... Men nå siden jeg holder meg en del hos mamma siden det nærmer seg fødsel så blir det mindre , og siden sambo er tilbake på jobb etter jul er han mer sliten ... og jeg vil bare ha og ha og ha :P Ble nesten skuffet i går når han ikke tok hintet liksom XD

Helt normalt, området er mye mer følsomt, og på noen kan det slå ut som enda mer fukt, og utflod. Utflod får man bare mer og mer av på slutten, så når fostervannet går merker du det helt sikkert. :)

Hehe , jeg har plutselig fått igjen lysten min jeg , etter den var borte en periode ... Men nå siden jeg holder meg en del hos mamma siden det nærmer seg fødsel så blir det mindre , og siden sambo er tilbake på jobb etter jul er han mer sliten ... og jeg vil bare ha og ha og ha :p Ble nesten skuffet i går når han ikke tok hintet liksom XD

Slik skulle jeg ønske jeg hadde det! Men her forsvant lysten på samme tid som det sto gravid på testen :(
Stakkars mannen :P

Slik skulle jeg ønske jeg hadde det! Men her forsvant lysten på samme tid som det sto gravid på testen :(
Stakkars mannen :p
Det gjorde den ikke her ... Var litt opp og ned pga kvalme , men lysten var der ... Og nå er den virkelig på topp , bare synd sambo ikke er her nå XD Og at jeg begynner og bli sliten av å pendle 11 mil om dagen XD

Back
Topp