litt flaut spørsmål

TMA84

Forelsket i forumet
Er nå i uke 30+3 og magen begynner å bli ganske stor og er mye i veien. Som å barbere leggene er en stor og lang utfordring i seg selv, for ikke å snakke om bikinilinje. Vanskelig å barbere noe man ikke kan se lengre uansett hvor mye du prøver å flytte på magen.

Men mitt spørsmål er egentlig, hvor mye har dere sex når dere er komt så langt. Vi prøver, men magen er mye i veien, og ligge på ryggen er begynt å bli ganske ubehagelig siden babyen begynner å bli tung og trykker på ryggen. Og er blitt ganske stiv i leddene så mye bøyelige stillinger er ikke så aktuelt lengre.

Hvordan klarer dere å tilpasse magen i de daglige situasjonene.

Hilsen en usikker førstgangsgravid

Litt på sengekanten, eller skje stilling fungerte hvertfall her i gården... Han som må tilpasse seg litt vettu!![;)][:)]

Og legger og bikinilinje kan man også få hjelp til![;)][:D]

Bare prøv dere fram,dere finner nok ei stilling som er behagelig for begge! Her hadde vi sex til to dager før han kom,men når jeg hadde vondt lot vi være,man finner ut av det: "Bare bruk fantasien" sa jordmor til oss[:D] Fy fader sambo ble rød i toppen da[:D]

Ikke bry deg om bikinilinja nå[:D]

Bare gled deg,større blir du[:D]

Barberte leggene for ikke så lenge sien, men blir nok siste gang for det var en utslitende utfordring gitt [:D] bikinilinja gidder jeg ikke ta før jeg ser noe selv så der får det bare vokse [8D]

sex? Hmmm.. Har hørt om det, men vi har ikke det lenger. Syns det er fryktelig ubehagelig så her må han dessverre ha tålmodighet.
 Men finnes mange forsjellige stiller som kan brukes.. Doggy, du kan ditte på han, sengekanten.. Må bare prøve dere frem [:)]

Vi har ikke hatt sex på over en mnd, kanskje mer, men jeg vet hvilken stilling som må til isåfall.
Sambo ligger på siden mot meg, jeg ligger på rygg med beina over hofta/låret hans. Ligger på skrå mot ham da.
Klarer ingen annen stilling pga bekkenløsning, halsbrann og den svære magen, men selv i denne må det ikke ta for lang tid, da går bekkenet til faen.

takk for alle tips, vi får prøve oss frem.
Er bare litt lei av at alt tar 100 år lengre enn det pleier. føler meg litt som en skilpadde når eg beveger meg. [;)]

Back
Topp