Litt flaut spørsmål...

*Carrie*

Forelsket i forumet
Jeg har nok reagert litt på crinone, det har klødd og svidd litt mens jeg brukte det. Nesten som en soppinfeksjon. Snakket med klinikken om det i dag, og de mente jeg kanskje skulle prøve et soppdrepende middel om det ikke ga seg. Vi hadde ikke sex de to ukene jeg var ruger, og har blødd litt fram til nå, men i går skulle vi endelig ha sex igjen. Dessverre så svir det så utrolig for min del. Virker rett og slett veldig sår. Kan dette også være bivirkninger av crinone eller er det noe annet som er helt riv ruskende galt? De foreslo forresten at jeg kan få progestan kapsler neste gang, håper det blir bedre.

Må forresten også nevne at jeg har hatt litt vondt i magen, men ikke veldig ille. En betennelse etter uttaket skulle vel ikke kommet så lenge etterpå? Blir litt redd for det, men er vel bare hysterisk.

det kan være crionen, jeg svidde og var ømm av den, døds ekkelt. da vi kunne ha sex igjen etter uttak trodde jeg at jeg skulle dø på meg siden det var så vondt.... så ble ikke mye sex i de tider nei[:)]

ORIGINAL: Carrie_81

Jeg har nok reagert litt på crinone, det har klødd og svidd litt mens jeg brukte det. Nesten som en soppinfeksjon. Snakket med klinikken om det i dag, og de mente jeg kanskje skulle prøve et soppdrepende middel om det ikke ga seg. Vi hadde ikke sex de to ukene jeg var ruger, og har blødd litt fram til nå, men i går skulle vi endelig ha sex igjen. Dessverre så svir det så utrolig for min del. Virker rett og slett veldig sår. Kan dette også være bivirkninger av crinone eller er det noe annet som er helt riv ruskende galt? De foreslo forresten at jeg kan få progestan kapsler neste gang, håper det blir bedre.

Du reagerer nok litt på crinonen ja...jeg også klødde og svei endel under de ukene, men d ga seg en liten stund etter jeg avsluttet med de da...sex har vi stoppet med under de ukene med crinone og progestan pga ubehag hos meg. Minner veldig om en soppinfekjson syns jeg... For min del var det værre med progestan kapslene enn crinone gel. Men dette kan være veldig induvidielt...håper det blir bedre for din del neste gang...[:)]

Det sår at man kan få eksem av crinone.

Back
Topp