litt flaut, men.... sår....

solstråla

Gift med forumet
jeg er så sår der bak....
var så hard i magen her for et par dager siden, sprakk opp noe ille...
men, hvordan skal jeg få dette til å gro igjen??
er jo på do 2-3 ganger om dagen..

risikerer å bli blodfattig her!![8D]

Zink salve[:D]

Bare fortsetter det å blø?? Er det kun når du er på do eller ellers også? Og er det vondt??

Kan hjelpe med en slags hemoridekrem som man får på apoteket som trekker blodårene sammen![:)]

bare jeg setter meg på do og slapper av i muskelen, begynner det å dryppe...

Kanksje en rift? Akkurat det samme skjedde med venninna mi, og ho fikk noe ho skulle drikke, så ho ikke blei hard i magen og det var lettere å gå på do.

hmm.. hvis dette varer så veldig mye lenger ville jeg tatt meg en tur til legen![:)] Bare slik at du får stoppet det så det ikke blir betent og vondt...[:)]

God bedring![:)]

jentungen går fast på en reseptfri medisin som kan brukes for å gjøre det lettere, men det er jo et åpent sår! så det hjelper jo ikke, og blir det før løst igjen,.... huff....  

ORIGINAL: solstråla

jeg er så sår der bak....
var så hard i magen her for et par dager siden, sprakk opp noe ille...
men, hvordan skal jeg få dette til å gro igjen??
er jo på do 2-3 ganger om dagen..

risikerer å bli blodfattig her!![8D]

Hvis du fortsatt er hard i magen, så drikk masse event kjøp lacktulose/dulfalac på apoteket, det smører tarmen så du får ut maten lettere[:)] Det smaker søtt og ille, men gjør godt da[8D]

Aselli sårsalve, fås på apoteket[;)]

Det finnes noen små tabletter som heter dulcolax,de har jeg selv og er veldig greie[:)].reseptfri på apoteket selvsagt,duphalac er EKKELT,men om du kjøper det så bland det med saft oppi en drikkeflaske f.eks med nesen lukket om du klarer det[:D]

den reseptfrie medisinen en har nevnt her inne heter Duphalac eller Laktulose og kan fås kjøpt reseptfritt på apoteket. Den løser kun forstoppelsen, ellers kanskje scheriproct som også er nevnt. Slutter det ikke ville jeg tatt en tur til legen.

Back
Topp