Litt flau

ias

Blir kjent med forumet
Hei:). Synes det er litt flaut å spørre her inne, men vet ikke om det er noe å kontakte legen for:angelic: når jeg våknet i dag var den ene nippelen min litt vond og Areola(?) er hoven på nedsiden og varm. Den er tydelig hoven for som sagt er det bare deler av den som er det. Er det flere som har opplevd dette? Og er det noe jeg bør kontakte legen for?

Det kan være en tett melkegang :)
Les deg litt opp på det og massasjeteknikker for å løsne det. Ammehjelpen har mye god informasjon.
Er du fremdeles usikker ringer du heller legen en ekstra gang.

• Liker
Reactions: ias
Det kan være en tett melkegang :)
Les deg litt opp på det og massasjeteknikker for å løsne det. Ammehjelpen har mye god informasjon.
Er du fremdeles usikker ringer du heller legen en ekstra gang.
Kan det komme så tidlig? Er bare 16+5 uker på veg

Om du har fått deg jordmor enda kan du eventuelt spørre jordmor også, om du synes det er lettere?

Forrige svangerskap var min jordmor veldig tilgjengelig, kunne sende mld og ringe, be om ekstra time osv.

• Liker
Om du har fått deg jordmor enda kan du eventuelt spørre jordmor også, om du synes det er lettere?

Forrige svangerskap var min jordmor veldig tilgjengelig, kunne sende mld og ringe, be om ekstra time osv.
Får se om jeg tar kontakt med henne hvis det ikke blir bedre utover dagen:)

Kan det komme så tidlig? Er bare 16+5 uker på veg
Opplevde det kort tid etter positiv test denne gang. Sto i dusjen og masserte og det kom overraskende ut en del.

Nå sluttet jeg å amme første mann for 2 år siden, så vet ikke om det kan ha noe å si om hvor raskt det kommer.

• Liker
Hei:). Synes det er litt flaut å spørre her inne, men vet ikke om det er noe å kontakte legen for:angelic: når jeg våknet i dag var den ene nippelen min litt vond og Areola(?) er hoven på nedsiden og varm. Den er tydelig hoven for som sagt er det bare deler av den som er det. Er det flere som har opplevd dette? Og er det noe jeg bør kontakte legen for?
Jeg er 15+6 og fikk det nå når jeg var innlagt på sykehuset med hypermeises, de anbefalte meg se det ann kan være overfladisk betennelse, eller som andre sier med melkegangen, men hvis det gjør vondt kontakter du legen, jeg tenkte på det selv men ser ann ett par dager til.

• Liker
Back
Topp