LITT flau =/ *litt lang*

PappaenTilLillePrins

Forelsket i forumet
OK!!! jeg er kankje ikke noe møbeksnekker, eller verdens beste når det kommer til å skru sammen ting...i allefall ikke møbler. MEN jeg trodde kanskje at en sofa skulle jeg vel få til ganske så greit...hva kan gå galt? det er jo bare 9 skruer pr sofa? neeei...ingen ting kan gå galt. Så jeg setter i gang med hjelp fra svigerfar...Vi setter i gang..hmm...dette går jo ganske så greit. men nei da! hva faen! hvorfor passer ikke armlenene? ikke vet jeg, men ingen av de tre hulla passer!!!?? hva fean!jeg ringer så klart opp bohus med en gang, og får beskjed om at jeg vil bli kontakta av en servicegubbe på mandag...KJEMPE FINT!!!  så idag tenkte jeg "hmmm kanskje jeg skal bare ta en liten titt til?" jaaaaaaaaa, det gjør jeg. Til min store forskrekkelse JEG HAR GLEMT 3 skruer i hver sofa!"!!! det skulle være 12 i sofaen, men jeg har bare skrudd i 9!!! hahahaha! hvem sa vel at alle menn var handy!? :P

Nei og nei, har du noen flere møbler som skal snekres så får du kontakte meg! Jeg er nemlig datter av en byggmester...

He, he, he![:D]
Je er veldig dårlig til å lese bruksanvisningen, mener je klarer det like greit uten![8D]
Så hver gang det blir feil...... så sier gubben: "du vet hva en bruksanvisning er!?"[:'(]

Neida[8D] slikt skjer den beste[:D][:D] Godt du fikk fiksa det før den service mannen ringte da...hehe[:)][:)]

Back
Topp