Litt farget utflod

*lmk88*

Glad i forumet
Er det normalt med litt blodig utflod? Er livredd her jeg sitter :S Det var bitte bitte litt når jeg var på do nå nettopp...

Jeg har også hatt det noen ganger den siste uka. Har gått fra dyp fortvilelse til å være overbevist om at det ikke er noe farlig... Skal uansett til legen på fredag, så jeg skal sjekke det opp da. Men jeg mener at jeg har hørt det IKKE trenger å være noe farlig, men ring legen din om du føler for det!!

Skriver for å se svar :)

Belkin skrev:
Jeg har også hatt det noen ganger den siste uka. Har gått fra dyp fortvilelse til å være overbevist om at det ikke er noe farlig... Skal uansett til legen på fredag, så jeg skal sjekke det opp da. Men jeg mener at jeg har hørt det IKKE trenger å være noe farlig, men ring legen din om du føler for det!!

Jeg har ikke vondt hvertfall.. Forrige SA lå jeg i fosterstilling hele tiden.. Se ann ett par dager, håper det er uskyldig eller mitt syn som tulla med meg :)

Skjønner du blir urolig, men vet det er endel som får sånn utflod, spesielt i starten. Du får se an og evt ringe legen på fredag. Dette skal gå så bra!!

Jeg hadde også litt rosa/rød utflod i uke 5, etterhvert ble det mer beige... Jeg ringte jordmor fordi jeg var bekymret, men hun sa bare at det uansett ikke var noe hun kunne gjøre, noe jeg slett ikke ble roligere av. Jeg snakket med en venninne på jobb om det dagen etter, og hun sa at hun hadde blødninger i starten, til og med blod som druppet ned i toalettskålen. Legen hennes sa at det var helt vanlig. I dag har hun forresten en nydelig jente.
Og jeg var på ul på mandag og hjertet slo og alt så bra ut, så jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for :)  Jeg har lest at det er veldig vanlig å ha litt blødninger tidlig i svangerskapet. Jeg tror det går bra:) Lykke til!

Du kan jo ringe legen om du vil, men min personlige erfaring er desverre at de ikke akkurat tar deg på alvor når man er så kort på vei..
Jeg har hatt noen SA og ringte legen de første to gangene eller noe, får bare beskjed om å se det ann, evt komme å ta en blodprøve for å se om disse HCG- verdiene stiger eller ikke..

Det trenger jo ikke være noe farlig, jeg blødde også litt med gutten min, men det var liksom bare bittelitt.
Lykke til =)

Jeg er nå 6+6, var på UL hos gynekolog for to dager siden. Har hatt litt blodig utflod hver dag noen dager i uke 5, litt opphold og så i uke 6 og 7. Hadde også en litt større blødning, ingen smerter.
Men på ultralyden fikk vi se et lite hjerte som banket!:) Alt var helt i orden, størrelse på 10 mm.
Og du kan tro jeg har Googlet og vært kjempebekymret over alt jeg har lest!!!
Men som gynekologen sa, det finnes ingen fasitsvar, men det går veldig ofte bra!:)Mange blør hele svangerskapet til og med :)
Så da får jeg håpe det går like fint med deg!:)Og at den lille i magen vår holder seg fast og at vi slutter å blø :)

Lykke til!:):):)

håper det bare er litt ufarlig spotting og at det slutta med det. Klemme på

Det har ikke kommet noe mer. Kommer bare vanlig utflod nå.. Men kommer til å sjekke litt til ;)

*lmk88* skrev:
Det har ikke kommet noe mer. Kommer bare vanlig utflod nå.. Men kommer til å sjekke litt til ;)

Tror det går heeeeeeelt fint jeg! :) Nå må du huske å slappe av og gi kroppen masse god hvile! Og ikke minst, du må huske å spise godt! :)

Back
Topp