litt fargehjelp..

Trillemor82

Forumet er livet
jeg skal gå i gang med å male her hjemme.. men jeg vil ha grått som basis farge.. er det noen her inne som vet om en gråfarge som er litt varm? jeg skal ha en litt mørk på en vegg.. og så ganske lys en på tre andre vegger.. dette er i en stue.. [:)]

Valmuefrø ser mørk ut, men den er kjempe fin..

Kanskje en vegg med valmuefrø, og resten med vanilje? Vanilje er kjeeeempe lys grå. Den har vi i stuen. [:)]

Lykke til.

takk.. da skal jeg teste ut dette her.. [:D][:D] taKK TAKK.. (alltid trodd det var en del gult i vanilje jeg[8D])

Google det, så kommer det opp LADY maling.... [:)] Da finner du bilder også[;)]

lady ja.. flott.. :) da skal dette testes.. (er det mulig å være dum.. jeg googler jo alt.. men fargekart tenkte jeg ikke på å google.. [8D])

Vi har èn vegg mørk og resten lyst...marrakesh heter den mørke og hamp den lyse...fra lady det og[:)]

ORIGINAL: Lillemor82

tror dere hvit te og valmuefrø går fint sammen?!?!?

http://www.husa.is/uploads/pdf/ladynow.pdf

Det er nok litt gult også, men den ser lysgrå ut i stua mi.. men kan ha noe med lyset å gjøre.

Jeg liker hvit te fargen, og det er jo kjempe fint med "hvit" vegg og en mørk. Vil gjerne se bilde når du er ferdig da?

Vanilje er det gulskjær i, jeg har den på kjøkkenet... Har ikke ville hatt den sammen med en gråfarge...

ORIGINAL: MamsenåSukkerklompan

Vanilje er det gulskjær i, jeg har den på kjøkkenet... Har ikke ville hatt den sammen med en gråfarge...

Ha ha, jeg tror det ville blitt fint [:)] Men smaken er som baken.

Back
Topp