Var hos jordmor i går- hun oppdaget at babyen min sitt hjerte slår ekstra slag innimellom, noe som ikke er helt normalt. Vil ha meg til ny sjekk på kk... og dit skal jeg jo neste uke uansett, på ny ul pga cystene de fant på ene nyren til gutten min ved ordinær ul. Har jo vært på oppfølging på ul etter det da, men den gangen sjekket de ikke hjertet siden det så bra ut første gangen. Jordmor sa det TRENGER ikke bety noe, og som regel forsvinner det av seg selv ved fødselen. Men hva KAN det i såfall bety? Og hva om det ikke forsvinner? Og har det sammenheng med at ene nyren er syk? Har tusen spørsmål- igjen. Og får ikke svar før vi får konfrontert med lege på ul- da neste uke. Stakkar liten inni magen- håper han slipper å bli syk.
Litt for spennende å gå i 15 uker og vente nå...
Hei igjen. Da har jeg vært på ny ul for å sjekke hjertet til min lille beby, og det så helt fint ut! Hurra! Så da har vi bare den ene nyren å bekymre oss for- har som før sagt at prognosene er veldig gode, selv om den nyren ikke fungerer. Men gutten vokser og sparker og vi tror han kommer til å få det veldig bra. Me happy!
Litt for spennende å gå i 15 uker og vente nå...
Hei igjen. Da har jeg vært på ny ul for å sjekke hjertet til min lille beby, og det så helt fint ut! Hurra! Så da har vi bare den ene nyren å bekymre oss for- har som før sagt at prognosene er veldig gode, selv om den nyren ikke fungerer. Men gutten vokser og sparker og vi tror han kommer til å få det veldig bra. Me happy!