Litt ekstra vondt i livmor etter innvendig UL?

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Hadde invendig UL i går og hadde hele kvelden i går litt ekstra vondt i livmora og området rundt. Stikkende og murrende. Blødd litt også.
Noen andre som har opplevd det?

Fortsatt blødning og smerter i dag. Vil gjerne at det skal stoppe snart :bored:

Rart ikke gyn sa til deg at det er vanlig med litt smerter og blødninger etter innvendig ul. Det fikk jeg beskjed om sist svangerskap [emoji4]

Jeg får blødning hver gang, så jeg har sagt at jeg ikke vil ha flere undersøkelser før jeg er over 10 uker og de kan ta utvendig ultralyd, selvom jeg egentlig skal ha det. Er livredd for blødninger da det for meg har vært dårlig tegn tidligere. Men helt normalt etter en undersøkelse.

Rart ikke gyn sa til deg at det er vanlig med litt smerter og blødninger etter innvendig ul. Det fikk jeg beskjed om sist svangerskap [emoji4]
Jeg får blødning hver gang, så jeg har sagt at jeg ikke vil ha flere undersøkelser før jeg er over 10 uker og de kan ta utvendig ultralyd, selvom jeg egentlig skal ha det. Er livredd for blødninger da det for meg har vært dårlig tegn tidligere. Men helt normalt etter en undersøkelse.

Tusen takk for utrolig betryggende svar begge to <3
Jeg hadde en liten blødning allerede før undersøkelsen og vi snakket litt om den, men han sa lite om at det kunne eskalere eller gjøre vondt, men veldig glad for å høre at det er normalt :)

Back
Topp