Litt ekkelt

BærBaby16

BærBaby16
Beklager ekle detaljer.. Jeg har i det siste opplevd at det kommer litt brunt hver gang jeg tisser. Er det noen av dere som opplever det samme? Er usikker på om jeg bør oppsøke lege

Trolig ikke farlig, med mindre du begynner å få smerter og mer blod.

Men du kan jo evt be om å få målt hcg med noen dages mellomrom for å se at det stiger som.det skal.

Ville oppsøkt legekontor og tatt HCG så du kan slappe av :) Normalt med litt brunt og blod. Hørte fra leger på riksen at en te-skje med friskt blod er normalt. Men når det begynner å bli over en spise-skje så burde man bli undersøkt :) Men trenger heller ikke å være farlig. Mange tynne blodkar "inni der", og mye ekstra blod når man er gravid :)

Ville oppsøkt legekontor og tatt HCG så du kan slappe av :) Normalt med litt brunt og blod. Hørte fra leger på riksen at en te-skje med friskt blod er normalt. Men når det begynner å bli over en spise-skje så burde man bli undersøkt :) Men trenger heller ikke å være farlig. Mange tynne blodkar "inni der", og mye ekstra blod når man er gravid :)

Nå kom det vanlig friskt blod. Er i Utlandet, så får ikke oppsøkt legen min litt stresset nå

Krysser fingrene for deg

Huffda... Blør du mye? Du kan jo evt ringe lege/legevakt bare for å få snakket med noen. Jeg blødde I uke 7 sist graviditet, så jeg kjenner på den følelsen du nok sitter med nå. *Klem*

Back
Topp