Litt ekkelt....

*Elin*

Forelsket i forumet
Dette er kanskje ikke for den sensitive... Men har skikkelig mye utflod. Føles ut som jeg blør, og sjekker stadig om det er rødt i trusa... Er ikke det heldigvis, men blir veldig redd da jeg også har mensmurringer i magen. Andre som opplever det samme? Har også fra tid til annen stikksmerter i livmortappen, flere?...

Ja, har også det... Er veldig vanlig med økt utflod å stikkende livmor :-) strekker seg og vokser :-)

Her også, har fått spesielt mye ligament smerter de siste dagene. Har også en del tykk hvit utflod. Så lenge det ikke lukter vondt tror jeg det er helt normalt :)

Har vært plaget med det samme selv, fastlegen min sa i går at det var helt normalt, men om det begynner å lukte vondt så kunne det være urinveisinnfeksjon(?) å det måtte behandles :)

Godt å høre at det er flere... Lukter ingenting, så er nok bare normalt. Utrolig hvor raskt man glemmer ting fra tidligere svangerskap ;) Har vært forkjølet i snart to uker også, så regner med at 20-30 snytinger i løpet av en dag har noe å si for smertene nederst i magen. Noen ganger tar det skikkelig tak der nede! :eek:

Godt å høre at det er flere... Lukter ingenting, så er nok bare normalt. Utrolig hvor raskt man glemmer ting fra tidligere svangerskap ;) Har vært forkjølet i snart to uker også, så regner med at 20-30 snytinger i løpet av en dag har noe å si for smertene nederst i magen. Noen ganger tar det skikkelig tak der nede! :eek:[/quote

Haha, kanskje det ja. Jeg nøys i går, fikk så vondt i magen at det ble sånn : atsjoo auuuuu

Jeg nyser ganske kraftig...glad jeg var hjemme alene, må ha sett fjærnt ut.

Hehe, ikke godt det der altså!! Stakkars de som sliter med allergi nå, for meg går hvertfall nysingen og snytingen over når forkjølelsen er over! Gleder meg! ;)

Samme her, har så mye utflod at jeg er usikker på om jeg tisser på meg flere ganger om dagen, skikkelig najs. Husker fra sist det bare ble mer etterhvert.

Truseinnlegg! :cool14

Har også slikt, mye menssmerter nå også. Både i rygg og mage.

Samme her. Ikke sykt mye utflod, men nok til at jeg lurer innimellom... Og murringer. jepp jepp
Men det er helt vanlig...
Det kommer dere for øvrig til å høre mye framover. Alt er vanlig i sv.skapet og med babyen...hehe

Er det uvanlig å ikke ha det? Føler her er tørrere enn vanlig jeg :S

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp