Litt ekkelt spørsmål

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Nå er det straks 7 uker siden fødsel og renselsen e over for en stund siden. Men har begynt å få mye utflod. Er en lys beige farge på det, og er litt tykt. Var på do og da hang det en halv meter med utflod ut :p :o noen andre som har det eller vet om dette er normalt ?

Vi hadde samleie for 3 uker siden- d kan vel ikke være et graviditets symptom ? Haha *svetter*

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg begynte å få mer utflod for to uker siden, og det ble sånn farge som du beskriver, og etterhvert lys rosa.. så kom det blødning..jeg tror det var mensen, for det så ikke ut som rensel.. men er usikker side jeg ikke hadde noen smerter (noe jeg alltid pleier å ha);):P

☆★hilsen meg★☆

Jeg begynte å få mer utflod for to uker siden, og det ble sånn farge som du beskriver, og etterhvert lys rosa.. så kom det blødning..jeg tror det var mensen, for det så ikke ut som rensel.. men er usikker side jeg ikke hadde noen smerter (noe jeg alltid pleier å ha);):P

☆★hilsen meg★☆
Akkurat samme som meg. Fikk blødninger 2-3 uker etter jeg sluttet å pumpe meg helt. Vet ikke om det har noe med å gjøre....

Lulilu

Har også litt tykk beige-farget utflod. Ikke så mye da, så har ikke tenkt sånn veldig over det. Er 8 uker siden fødsel.

Akkurat samme som meg. Fikk blødninger 2-3 uker etter jeg sluttet å pumpe meg helt. Vet ikke om det har noe med å gjøre....

Lulilu

Kan nok ha en sammenheng..for jeg ammer ikke, og har heller ikke satt igang produksjonen..og med de to andre barna mine, så fikk jeg mensen kort stund etter at jeg slutta;):)

☆★hilsen meg★☆

Ekkel utflod her også. Ikke en halvmeter som henger ned i do, men en god porsjon i bindet (ja, det er såpass mye at jeg bruker bind og ikke truseinnlegg...blæh.

Litt er det vel gjerne, men ikke noe store mengder nei..så har ikke tenkt videre over det...:)

Back
Topp