Litt ekkelt spørsmål :P

Rugekasse

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Men er det noen flere her som sliter med magen?

Da jeg gikk med storesøster og storebror var magen perfekt, ikke noe tull!

Men nå har det kjennes ut som jeg har magasjau i over en uke... Trodde man skulle bli hard i magen teknisk sett jeg?! Begynner å bli lei av konstante "må på do" smerter...

jeg har bare masse luft i magen, også veldig hard, nesten forstoppelse enkelte dager..

Har ikke hatt så mye "må på do" smerter men ganske bløtt det som kommer og ille gass lukt haha huff..

Jeg sliter med luftsmerter, så går mye på do av den grunn. Veksler mellom normal og løs mage. Kan ikke komme på at det var så ille sist, men mulig det bare er jeg som har fortrengt det :P

Her lever vi for ekle spørsmål :D

Jeg var vel løs i magen fra uke 3 til og med uke 5 :D jeg trodde først det var noe jeg hadde spist da vi var på ferie, men der kunne jeg ta feil gitt :D det skulle vise seg å være en liten bebbis som gjemte seg i magen til mor :P

Jeg trodde jeg skulle bli gal, mens jeg så andre som snakket om at de løp på do pga nr 1 løp jeg frem og tilbake pga nr 2 :P Der fikk du et litt ekkelt svar håper du finner litt trøst i det xD

her lukter det sykdom når jeg er på dass... å prøve å få ut luft i det stille funker dårlig..... .... sånn var det ikke i de to første sv.skapene.... haha....

enten er det bare tørre perler, sitter der å trykker som en gal men skjer lite, eller så er det noe luftig, ille irriterende at det skal variere hehe tar lactulose og det hjelper masse, tar noen dager før den får kommet igang da=)
og ja luft.... bikkja vil ikkje ligge i sofaen med meg lenger : P

enten er det bare tørre perler, sitter der å trykker som en gal men skjer lite, eller så er det noe luftig, ille irriterende at det skal variere hehe tar lactulose og det hjelper masse, tar noen dager før den får kommet igang da=)

JEG LER HØYT !!!

JEG LER HØYT !!!

hehe, ja vettu, tror alle har hatt den opplevelsen av å å trykke å tenker bare "here comes the motherload"! men får bare et lite plopp...såååå hinsides irriterende:S
å stakkars bikkje ja, tenke ikke over det at ho lå bak seff, knærne mine og sov søtt, og jeg fiser i vei, bråvåkner å ramler ned av sofaen å ser fortørnet på meg. men jeg bare sier at du ligger å fiser på meg så da kan jeg fise på deg :p blitt veldig dilt nå da, trro jaggu ho viste det før meg, vi skiller jo ut "lukter" hehe og energi=)

Satt og spiste frokost med frøkna da jeg plutselig måtte på do. Hun var ikke helt ferdig med maten, men jeg måtte ta henne med for ellers raserer hun kjøkkenet. Stakkars jente :P

Tosola

Har vært litt løs i magen i dag og i går, og husker at jeg var slik fra rundt uke 6 med de to første også. Ble bedre etterhvert da :-)

Jeg sliter med magen.. men det gjør jeg til vanlig også, så er ikke noe nytt :p Skal på gastroskopi i desember fordi legen tror jeg har cøliaki..

Eg har alltid slitt med magen..og med førstemann hadde eg ingen smerter i heile svangerskapet men no... uff... luft til tusen, løs mage, hard mage.. u name it... :(

Hahaha ler så jeg griner xD bikkja blir bekymra å kryper opp i fanget for å passe på meg xD mannen kommer løpende ut av badet han tror det er noe alvorlig galt xD

*Termin 01.06.2014*
*Taster på padden*

Jeg har stort sett vært treig i magen de siste par ukene, men så kan det plutselig være at eg bare MÅ på do med en gang!

Og luft ja... Men da er det en fordel å jobbe på småbarnsavdeling i barnehage. Folk regner bare med det er en unge som bæsja eller sluppet en....

Sliter skikkelig, ettåringen bare ler av meg. Og samboeren har gitt opp. Eldstemann skylder på ettåringen så hurra for en mage som er helt på bærtur;)

Back
Topp