Litt ekkelt, men jeg spør...

Marit 63

Andre møte med forumet
Har hatt endel utflod i det siste. Kommer og går litt, men den er veldig slimete (kan strekkes)....(jeg sa at det var litt ekkelt). Uten noe særlig farge (noen ganger en anelse brunaktig), eller spesiell lukt.
Noen som vet hva dette er (har aldri hatt noe sånt før!)?
Takknemlig for svar!!! [:)] 

Jeg har ikke hatt sånn. Ville spurt lege eller jordmor for sikkerhets skyld, særlig siden den er litt brunaktig.

Jeg har hatt det samme, og i forige svangerskap trodde jeg det var slimproppen som hadde gått.. Men jordmor sa at det bare var kroppen som forandret seg, og at d var naturlig at utfloden gjorde det samme. Så tror ikke det er noe å bekymre seg for, men du kan jo høre med lege eller jordmor hvis du er usikker [:)]

Utfloden kan forandre seg uten noen som helst grunn gjennom livet.

Hei.
Tror nok som de andre her at det bare er helt normalt at utfloden forandrer seg.Men siden det er litt brunaktig noen ganger så ville jeg tatt det opp med lege ja....for å være på den sikre siden.

har hatt sånne slim utfloder sjøl. tror det er ganske så normalt... like før jeg ble gravid hadde jeg en gang så mye utflod en dag at det nærmest rant ut av meg. det var drit ekkelt. fikk bare høre av legen at det var normalt...

Back
Topp