(litt ekkel tråd, beklager) Men jeg lurer litt...

julina

Betatt av forumet
Dere, jeg har så sykt grumsete urin. Og har det uansett når på døgnet jeg går på do.
Har dere dette? Eller har dere hørt noe om dette?
Jeg tenker litt ifht at livmoren min er større enn normalt (i følge gyn.undersøkelse hos legen uten ultralyd).
Vet jo at vi har mer utflod, men det er ikke det som gjør urinen grumsette, det er jeg ganske sikker på.

Kan dette være tegn på noe? bør jeg sjekke det opp eller er det helt normalt?
Husker ikke hvordan dette var sist svangerskap.
 
Hmmm, har ikkje kjennskapt da.
Ta ein tlf t legen, så får du nok eit svar :)
 
Jeg hadde ringt legekontoret :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan være urinveisinfeksjon. Det finner de for ut av hvis du leverer en urinprøve til legen
 
Få det sjekket. Ikke bra med uvi når du er gravid!

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Jeg må levere morgenurin på mandag. Har pratet med de. Svir ingenting når jeg går på do og ikke vondt noen plasser :) Så tviler på at det er urinveisinfeksjon. Men lurt å finne utav uansett :) takk for svar alle :D
 
jeg har også grumsete urin men jeg har ikke uvi så vet ikke hva det kommer av..
 
Av og til gjør ikje uvi vondt noen plasser :/ dette skjedde meg en gang, (at jeg fikk uvi) merket ikke noe smerte før jeg plutselig fikk kjempe vondt på enesiden i ryggen og gikk til legen å ble sendt direkte til sykehuset der de fant ut at det va nyrebekken betendelse låg inne i nesten 2 uker for jeg svimte av hver gang jeg reiste meg pga smerte. Dette og startet med groms i urinen. Så få det fort sjekket så det ikke går forlangt.
 
Back
Topp