litt ekkel, men..

vj88

Glad i forumet
Er de flere som har problemer med luft i magen for tiden?
Kan ikke huske eg hadde det sånn med han første, men nå er det som magen er innstilt på at hver morgen så har eg luft i magen.

Har også hatt mye luft i magen, så tror ikke du er helt alene nei :-) Men dette er min første, så aner ikke om det er vanlig.

Vet ikke hva jeg skal kalle det jeg har, men ei venninne av meg mente det var luft i magen. Akkurat som om jeg er sulten at magen rumler, men gjør ikke det liksom:S

Oh yes... Luft her også!!! :/

tenkte de var noe eg hadde spist, men nå har eg hatt de ei stund, og passa på hva eg stapper i meg.. håper de gir seg snart.

Er visst vanlig har jeg fått beskjed om.. Det er mange som får kolikksmerter av dette, kan være veldig ubehagelig! Og så føler man seg så sinnsykt sexy der man løper frem å tilbake til do i et desperat forsøk på å skjule det også da gitt, i god tro på at ingen forstår hva man stresser slik for :p

Du er ikke alene ;) Jeg hadde det ikke slik i mitt første svangerskap, men her er magen kjempe hard og stappa av luft om kveldene...Er direkte ubehagelig til tider:) Men heeeelt vanlig  ;)

Back
Topp