litt ekkel dag :(

LadyOnHeels

Elsker forumet
jeg våknet og var så svimmel at sambo måtte komme hjem fra jobb siden småen skulle være hjemme fra bhg i dag. deretter sov jeg å flere timer, og nå føler jeg meg svimmel igjen :( 

aner ikke hva det er, men fortsetter det så må jeg sikkert ringe lege eller føden for sjekk. Håper det er vekke i morgen. 

babyen i magen er i hvertfall aktiv så tror hun har det bra :)

Ekkelt å være svimmel. Jeg var det en periode. Du kan ikke mangle jern feks? Mye mangelgreier som kan føre til svimmelhet. Håper det går over!

Det er veldig vanlig å være svimmel i graviditeten... Er sikkert bare lavt blodtrykk :)

Åh!!

Akkurat sånn har jeg også hatt det idag!!! Startet dagen med skikkelig diare, og siden da har jeg vært supersvimmel.

Det ble bedre hos meg iløpet av ettermiddagen, når jeg kom meg mer opp - men er nå skikkelig tung i hodet...

Håper det gikk raskt over for din del også =)

Aner ikke hva det kan være - jeg trodde selv at det hadde noe med starten på dagen min rett og slett, men jeg vet ikke helt jeg.. Har aldri opplevd noe sånt før.

Det er mulig det er blodtrykksfall. Kan også være jernmangel, lavt blodtrykk etc. Jeg hadde kontaktet lege om det vedvarer.

Slik er jeg ganske så ofte, skikkelig svingstang og det er veldig ekkelt! Legen har ikke funnet noen direkte årsak til det, annet enn at jeg har lavt blodtrykk og forklarer det med blodtrykksfall. Jernlageret og blodprosenten min er veldig bra, så det er ikke problemet. Håper det ikke fortsetter for deg, for det er ikke noe gøy :-(

jeg har lavt blodtrykk så kan være det, blodtrykksfall hadde jeg endel av i forrige sv.skap så vet det ikke er det. men men føler meg bedre nå og sambo skal levere småen i bhg i morgen så da får jeg slappet helt av og sovet lenge :)

Hørtes slitsomt ut!! Håper det går bedre etterhvert:)

Back
Topp