Litt ekelt synes jeg!

2baby

Betatt av forumet
Var på kontroll i dag på sykehuset. er nå 29+4 uker på vei. Begge babyene så ut til ha det bra. Men pluttselig sa legen at han syntes at tv 1 var så veldig rolig. Han satt lenge å kikket. Jeg så jo at hjerte slo osv. Han mente at begge tv pleide å være våkne samtidig. Han begynte å dytte borti magen. Men den ville ikke gjøre noen større bevegelser. Så han ville at jeg skulle ta en CTG etterpå.Så sa han at jeg kunne komme tilbake om 4 uker. For da var jeg 33 uker på vei. Tok en CTG på 15 min. Jordmoren gikk inn og fikk klarsignal fra legen at han syntes den var ok.
Jeg klarer ikke å gi helt slipp på tanken på at den ene av tv var så stille. Synes det var så rart at han ikke ville ha meg inn før om 4 uker igjen. Tror mange av legen ikke eier følelser. Er det bare jeg som reagerer litt lett her???[:@]

Det hørtes ikkenoe koselig ut,nei.. Men siden han sjekka et opp i dag hadde han sikkert kalt deg inn tidligere hvis han var virkelig bekymra- tror du ikke?

ufff... dette vet jeg ingen ting om , men jeg tenkte jeg kan jo tenke på deg [8|]
visst du bekymrer deg veldig kan du jo bare kontakte jordmor hun skal jo kune være der for deg hele tiden..sånn er det iallefall her.lykke til..[;)]

Uff det var ikke noe koselig da! Jeg hadde sikkert følt akkurat som deg! Men jeg tror du må prøve å trøste deg med at de hadde ikke sendt deg ut igjen hvis ikke alt hadde vært bra!

Du kan bare ringe på føden hvis du er bekymra i de neste ukene. Jeg var maange ganger bare innom for å ta CTG fra uke 35. Var veldig bekymra for min lille ( Hadde lite fostervann). Du kan jo også ringe jordmor og spørre om du kan komme innom å høre fosterlyd med jevne mellomrom. Det er viktig at du ikke blir stressa pga dette. Du skal ha det bra vet du!!

Takker for all støtte. De kommer sikkert til å høre fra meg enten på poliknikken eller på føden. [:D]

Og du.... det er ikke uvanlig at ene tv sover mens den andre er våken. Skjedde ofte hos meg. Spesielt Norah (TV1) sov ofte gjennom ULene. Kjenn etter liv slik du vanligvis gjør, og kontakt jordmor hvis du lurer på noe...

Men det var lenge med 4 uker til neste kontroll uansett når det er tvillinger så langt ute i svangerskapet. Hvor er det du går til kontroller?

Jeg går på kontroller på sykehuset i Tønsberg. Syntes det virket så lenge til jeg oxo. Nå har jeg gått hver 3 uke siden uke19. og nå skal jeg pluttselig vente 4 uker. Trodde man skulle få tettere oppfølging fra uke 30 eller noe sånt jeg.
Jeg kommer bare til å kjenne etter som vanlig. Jeg har jo ikke lagt mere til noe unormalt selv. Så får jeg heller ta kontakt med dem selv.
Ps. Hanne79. kommer du inn på dobbel glede nå? har ikke kommet inn i dag eller i går jeg.

Back
Topp