2baby
Betatt av forumet
Var på kontroll i dag på sykehuset. er nå 29+4 uker på vei. Begge babyene så ut til ha det bra. Men pluttselig sa legen at han syntes at tv 1 var så veldig rolig. Han satt lenge å kikket. Jeg så jo at hjerte slo osv. Han mente at begge tv pleide å være våkne samtidig. Han begynte å dytte borti magen. Men den ville ikke gjøre noen større bevegelser. Så han ville at jeg skulle ta en CTG etterpå.Så sa han at jeg kunne komme tilbake om 4 uker. For da var jeg 33 uker på vei. Tok en CTG på 15 min. Jordmoren gikk inn og fikk klarsignal fra legen at han syntes den var ok.
Jeg klarer ikke å gi helt slipp på tanken på at den ene av tv var så stille. Synes det var så rart at han ikke ville ha meg inn før om 4 uker igjen. Tror mange av legen ikke eier følelser. Er det bare jeg som reagerer litt lett her???[:@]
Jeg klarer ikke å gi helt slipp på tanken på at den ene av tv var så stille. Synes det var så rart at han ikke ville ha meg inn før om 4 uker igjen. Tror mange av legen ikke eier følelser. Er det bare jeg som reagerer litt lett her???[:@]