litt dumt spm kansje:P

mamma til snart 3<3

Andre møte med forumet
hallo jenter:)
er kansje et dumt spm, men er det fleire enn meg så har mistet litt sex lysten?? før jeg blei gravid hadde me kansje sex 3-4 ganger i uken, og no, nesten aldri, har liksom ikke lysten på det lenger:S 

Ja, jeg har mistet all lyst! Stakkars mannen, i går begynte jeg til og med å hylgråte midt i akten. Og da var det TO hele uker siden sist.. *sukk*

Sex? Jeg er jo gravid, jo! Hvorfor skal jeg ha sex nå, da? :p hehe! Finnes ikke lyst! Men det er nok fordi jeg et redd for å blø!

Eier ikke lyst. Heldigvis for meg jobber sambo så langt unna at han bor borte å jeg slipper å si nei ;)

Kjenner til det ja ,verken lyst eller ork  til å drive med slike aktiviteter fortiden 
frustrerende  for begge men han har full fortsåelse heldigvis 

Hei!

Her er det også tørke! Har ikke hatt sex siden jeg ble gravid.

Mitt problem er ikke manglende lyst!
Jeg tenker ( og drømmer) om sex hele tiden og har veldig lyst, men jeg tør ikke... Av den grunn at jeg får veldig sterke orgasmer som varer lenge ( sorry for info)... Hehe... Vet det er dumt.. Mannen lider uansett ikke ( ........ )   Bare meg!!! HAHAHA!!!

Kan ikke annet å trøste deg med at det er helt normalt, særlig det første trisemesteret!

Men skal prøve meg når 12 uker er over!!!

bra og se at det ikke er bare meg.. har ein litt fortvila mann i heimen, så må trå til på andre måter:) hehe men kommer vel se etter kvart får ein håpe:D

Back
Topp