Litt drygt!

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
En venninne var med på en "quiz" der jeg dukket opp som svar. Hun lo godt da hun er veldig klar over at jeg er gravid, og synes sammentreffet var gøy.
Synes det var kjempegøy selv, helt til jeg leste det som sto nederst på bildet. Nå delte selvfølgelig ikke venninnen min dette, men hva om noen hadde gjort det mot andre på gøy og vedkommende da hadde vært gravid. Synes det var litt drøyt å skrive. Kanskje morro om det er en venn som tåler spøken, men egentlig ikke. Bare jeg som overreagerer? :P
ImageUploadedByBV Forum1456083626.785019.jpg

Er så mye rart på facebook at selv hadde jeg nok ikke brydd meg så mye, ledd og sagt at de må nok vente, men noen kan jo ta se nær av det. Slikt vet man jo ikke men håper og tror de fleste forstår at de der greiene der kun er for moro skyld ;)

Vi prøvde ganske lenge før spiren satt nå og har hadd en SA iløpe av denne tiden, trur nokk eg kansje har blidt lei meg og følt att det har vert sårt vesst noen har postet dette resultatet med mitt navn i perioden etter SA'n og till før eg testet positivt nå :)

Back
Topp