Litt diverse herfra.. :)

Heidi_88

Elsker forumet
Har vært stille på meg en stund igjen nå, så nå tenkte jeg å skrive et "lite" innlegg om diverse.. :p

Jeg skulle egentlig vært med på landstreffet, men to uker før skjedde det noe som gjorde at jeg ikke orket å dra for og møte mange ukjente..
Sliter veldig om kveldene nå etter det som skjedde.. :( Alt går helt fint helt til Jenni legger seg.. Da kommer alle tankene osv.. Så uansett hvor flink Jenni er om nettene, blir det lite søvn..
Er ikke stort annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp.. Men skulle veldig gjerne flyttet laaangt vekk herfra og aldri kommet tilbake.. ;)

Ellers surrer det mange andre tanker rundt i knotten om dagen.. Kjenner de fantomsparkene så mye nå at jeg nesten blir GAL! :p
Meeen.. Som alle vet, er vi prøvere.. Og jeg har jo ikke fått igjen mensen, men den trenger jo så klart ikke å komme tilbake heller..
De 2-3 siste dagene har jeg tissa som en gal.. Flyr på do hver time.. Føler meg rar i magen.. Akkurat som når ligamentbåndene strakk seg når jeg gikk gravid.. Og det kjennes litt ut som om noe "sitter løst" helt nederst i magen.. :p
Men sist jeg var hos legen og tok litt forskjellige prøver, tok legen like så godt en graviditetstest også.. Men den var negativ.. Det er 2-3 uker siden da..

18-20 februar drar jeg, Kenneth, mamma, søstrene mine, svoger'n og venninna til mamma på fylletur til Kiel.. Lurer på hvordan det skal gå.. Om jeg klarer å dra eller ikke.. Haaater å være borte fra Jenni! Var borte fra ho i 3,5 timer i dag, og da lengta jeg etter å komme meg hjem til ho.. Også skal jeg liss klare å være borte en hel helg?!? Hmm.. Ho skal være hos tanta og kusina si den helgen, og jeg vet at ho kunne ikke vært tryggere eller hatt det bedre.. Men allikevel.. *sukk*
Men jeg hadde kanskje ikke hatt vondt av å være borte i to døgn.. Her er det jeg som har seperasjonsangst! :p

Vel vel.. Spørs om det blir fylletur på meg da.. :p Får ta en test dagen før vi drar bare for å være sikker.. :)

Hvordan var det for dere som var på landstreffet hele helgen å være borte fra de små gullene?

ORIGINAL: Siljejah

Eg vett ikkje ka som har skjedd!! Men sender deg MANGE gode tankar, og håpe det ordne seg for deg <3

Så kjekt. . . er ein del som er på "prøveren" igjen. Og må ærlig sei eg misunne doke litt [8D]
Håpe det er noke der inni hvis det er d du ønske [:)] hvis ikkje kommer det nok med tida!!
Hehe, er ofte sånn at det er værst for mor når det kommer til seperasjonsangst [8D] Men trur nok jenta di klarer seg heilt fint, og kommer til å kosa seg. Akkurat det samme som du må prøva å gjera på turen [;)] *sjølv om det ikkje alltid er like lett*.

God helg <3

Takk.. <3 :)

Vi bestemte oss for å begynne og prøve igjen i september vi, så venter spent.. :)
Så om det setter seg en spire, er den mer enn velkommen.. :)

Hehe.. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare det.. :p Lurer litt på hvordan jeg skal klare meg når ho begynner i barnehagen.. Hehe..
Ja, ho får det nok bra.. Håper jeg klarer å dra da.. :p

Takk for svar! :D

Jeg vet heller ikke hva som har skjedd... så sender deg en god klem [:)]  Det er nok som Silje sier ja, at det er verst for mammaene å dra fra ungen:)  Sånn har jeg hatt det også, men når man først kommer seg ut så er det veldig godt!! [;)]

ORIGINAL: Smoothiemamma

Jeg vet heller ikke hva som har skjedd... så sender deg en god klem [:)]  Det er nok som Silje sier ja, at det er verst for mammaene å dra fra ungen:)  Sånn har jeg hatt det også, men når man først kommer seg ut så er det veldig godt!! [;)]

Takk <3
Ja, tenker at når vi drar på den turen er ho nesten 10 måneder.. Jeg må vel klare en helg uten ho når ho har blitt så stor.. :p
Men merker at det er verre å dra fra ho nå, enn for noen måneder siden.. For noen måneder siden klarte jeg fint å la ho være hjemme med faren noen timer mens jeg var ute.. Nå blir jeg bare helt fra meg og lengter hjem.. Trodde det skulle være omvendt.. :p
Bare jeg får reist, blir det ekstra godt å komme hjem på søndagen da! :D

Koselig å høre fra deg :) Håper det klaffer med prøvinga snart ;) Ikke godt å gå rundt å føle seg gravid når testen er negativ, det vet jeg alt om!

Synes så synd på deg med det som skjedde og skjønner godt at det ikke blir mye nattesøvn :( Hadde gått inn på meg også om det hadde skjedd her :s Har det ordnet seg forresten? Send meg gjerne en PM eller snakk til meg på FB om du vil snakke om det i det skjulte ;) Synes du er rå tøff og du kommer deg igjennom dette om litt <3

Du har godt av å være "bare" Heidi for ei stund også, men skjønner at du kommer til å savne snuppa. Jeg var med på landstreffet og skal innrømme at det var fantastisk! Selvfølgelig savnet jeg Oliver, men ikke på noen måte slik at jeg angret på å ha dratt. Var så godt å slippe å tenke på mating, skifting og soving og gjøre det JEG ville for en gangs skyld :)

Klem <3

ORIGINAL: lillebebis

Koselig å høre fra deg :) Håper det klaffer med prøvinga snart ;) Ikke godt å gå rundt å føle seg gravid når testen er negativ, det vet jeg alt om!

Synes så synd på deg med det som skjedde og skjønner godt at det ikke blir mye nattesøvn :( Hadde gått inn på meg også om det hadde skjedd her :s Har det ordnet seg forresten? Send meg gjerne en PM eller snakk til meg på FB om du vil snakke om det i det skjulte ;) Synes du er rå tøff og du kommer deg igjennom dette om litt <3

Du har godt av å være "bare" Heidi for ei stund også, men skjønner at du kommer til å savne snuppa. Jeg var med på landstreffet og skal innrømme at det var fantastisk! Selvfølgelig savnet jeg Oliver, men ikke på noen måte slik at jeg angret på å ha dratt. Var så godt å slippe å tenke på mating, skifting og soving og gjøre det JEG ville for en gangs skyld :)

Klem <3

Ja, jeg har jo SÅ lyst og det er vel bare derfor jeg har de "symptomene".. :p

Er ikke bare bare.. Og her i Indre Østfold kjenner alle hverandre, og det er flere som har vendt seg mot meg og mener jeg bare juger.. :-/ Takk for den liss.. Men men.. Skal inn til Oslo på tirsdag for rådgivning osv, så får vi bare ta det derfra.. :)

Ja, tenker at det hadde vært veldig godt å slippe mating, bleieskift og alt som hører med en helg.. Men jeg blir jo helt fra meg av tanken på at ho gråter mens jeg er borte.. Da får jeg jo ikke trøsta ho.. Vet at det går bra med ho, men allikevel.. :p Ho har jo sovet borte før, men da har jeg jo ikke vært så langt unna..
Men tror jeg kan klare å kose meg litt.. Grugleder meg! :p
Men tror det føles bedre bare dagen er her og vi får reist.. Er nok bare det å tenke på det hele tiden som gjør det vanskelig.. :p

Takk for klemmen <3

ORIGINAL: Heidi_88

Klem <3

Ja, jeg har jo SÅ lyst og det er vel bare derfor jeg har de "symptomene".. :p

Er ikke bare bare.. Og her i Indre Østfold kjenner alle hverandre, og det er flere som har vendt seg mot meg og mener jeg bare juger.. :-/ Takk for den liss.. Men men.. Skal inn til Oslo på tirsdag for rådgivning osv, så får vi bare ta det derfra.. :)

Ja, tenker at det hadde vært veldig godt å slippe mating, bleieskift og alt som hører med en helg.. Men jeg blir jo helt fra meg av tanken på at ho gråter mens jeg er borte.. Da får jeg jo ikke trøsta ho.. Vet at det går bra med ho, men allikevel.. :p Ho har jo sovet borte før, men da har jeg jo ikke vært så langt unna..
Men tror jeg kan klare å kose meg litt.. Grugleder meg! :p
Men tror det føles bedre bare dagen er her og vi får reist.. Er nok bare det å tenke på det hele tiden som gjør det vanskelig.. :p

Takk for klemmen <3

Ja det blir sånn, kroppen kan lett finne symptomer når man tenker for mye på en graviditet dessverre :/

Neeeeei? Det er jo helt sykt! Da får du tenke som så at du ihvertfall vet hvem som er vennene dine og ikke, de som mener du lyver kan bare få kose seg med å ta feil :s Huff, at noen kan tro du lyver om noe sånt gjør meg sint! Bra du får hjelp ihvertfall, håper du kommer over det snart <3

Skjønner det, men tenk hvor godt det blir å komme hjem igjen og få kjent på følelsen av å skikkelig savne ho? Hun kommer til å storkose seg og det gjør dere også ;)

<3

Åå.. Nå ble jeg virkelig nyskjerrig altså [&:] Bare å skrive PM/brev på facebook om du vil prate [:)]

Kan skjønne du har det litt opp og ned om dagen og ikke har det så lett, hjelper på å få pratet om det til noen du stoler på.

Ta deg et par dager bort du, tror nok du trenger det, og når du kommer tilbake til Jenni så kan du kose så masse du vil... [:)]

Ja det blir sånn, kroppen kan lett finne symptomer når man tenker for mye på en graviditet dessverre :/

Neeeeei? Det er jo helt sykt! Da får du tenke som så at du ihvertfall vet hvem som er vennene dine og ikke, de som mener du lyver kan bare få kose seg med å ta feil :s Huff, at noen kan tro du lyver om noe sånt gjør meg sint! Bra du får hjelp ihvertfall, håper du kommer over det snart <3

Skjønner det, men tenk hvor godt det blir å komme hjem igjen og få kjent på følelsen av å skikkelig savne ho? Hun kommer til å storkose seg og det gjør dere også ;)

<3
Er litt sånn at folk som ikke var der skal fortelle meg hva som egentlig skjedde.. Er ikke dårlig at alle andre vet bedre enn meg.. :p
Men sinnsykt skuffende at folk tror jeg juger om noe sånt.. :-/
Gleder meg til å bare bli ferdig med hele greia.. Få det ut av verden..

Kjenner jeg begynner å glede meg litt mer nå som flere og flere sier at det er godt å komme seg litt bort og være seg sjøl.. :D Blir nok en bra helg! :)

<3
Er litt sånn at folk som ikke var der skal fortelle meg hva som egentlig skjedde.. Er ikke dårlig at alle andre vet bedre enn meg.. :p

Kjenner jeg begynner å glede meg litt mer nå som flere og flere sier at det er godt å komme seg litt bort og være seg sjøl.. :D Blir nok en bra helg! :)

Det trenger du Heidi, så ikke ha dårlig samvittighet for at du skal en liten tur bort.
Gleder oss masse til dere kommer på besøk i mars :0)

ORIGINAL: mamma for 1 gang

<3

Det trenger du Heidi, så ikke ha dårlig samvittighet for at du skal en liten tur bort.

:D <3
Vi gleder oss også! Blir nok kjempekos! :D

ORIGINAL: mamma for 1 gang

<3

:D <3
Vi gleder oss også! Blir nok kjempekos! :D

Ja det blir det nok.. Såper på skikkelig fin vær, så vi kan kose oss litt ute også :0)

Sender deg en STOR klem<3
Skjønner tankene fort flyr, syns du er tøff!

Håper det klaffer snart for dere, kjenner igjen det med symptomer. Hadde det hele tiden mens vi prøvde selv;)

Også kjenner jeg godt igjen det med og ikke ville være vekk fra lille, er sånn selv også. Men håper du klarer slappe av og kose deg om du drar:)

ORIGINAL: FrøkenH

Sender deg en STOR klem<3
Skjønner tankene fort flyr, syns du er tøff!

Håper det klaffer snart for dere, kjenner igjen det med symptomer. Hadde det hele tiden mens vi prøvde selv;)

Også kjenner jeg godt igjen det med og ikke ville være vekk fra lille, er sånn selv også. Men håper du klarer slappe av og kose deg om du drar:)

Tusen takk.. <3

Hehe.. Var akkurat sånn med symptomer for 2 år siden også! Tok test sikkert to ganger i mnd.. :p Er ikke like ille nå da.. Hehe.. :)

Tenker noen ganger at "nå hadde det vært godt med litt fri", men så fort jeg ikke har ho i nærheten begynner jeg å savne ho.. Får passe på å holde meg opptatt hele tiden, sånn at jeg ikke blir sittende å tenke og savne ho.. :)

ORIGINAL: Smoothiemamma

Masse lykke til med prøving. Og så håper jeg det går bra med deg, selvom jeg ikke vet hva som har skjedd...

Sender deg en stooor klem![:D]

ORIGINAL: Hylei

Åå.. Nå ble jeg virkelig nyskjerrig altså [&:] Bare å skrive PM/brev på facebook om du vil prate [:)]

Kan skjønne du har det litt opp og ned om dagen og ikke har det så lett, hjelper på å få pratet om det til noen du stoler på.

Ta deg et par dager bort du, tror nok du trenger det, og når du kommer tilbake til Jenni så kan du kose så masse du vil... [:)]

Back
Topp