litt deppa

x1xiza

Glad i forumet
Eg får kun NEGATIVE EL tester merkelig..for eg har hatt litt vondt i sida siste dagene, og det er litt meir slim enn vanlig..
Eg er ei kløne på dette med EL eg visst [&o]
Me har kun hatt sex torsdag, lørdag vart berre tull..ein litt for full mann hehe, og hadde sex i natt..Og min mann drar på jobb onsdag ( borte 14 dager )
kjenner eg stresser litt no, og det er ikkje bra..tviler på at den sitter denne månaden heller viss me skal gå etter " anna kvar dag regelen" så har me jo tirsdag igjen då men..
vart litt trist eg, og måtte berre få det ut [&o][&o][&o]
 
Jeg tror ikke alltid de der EL-testene er så pålitelige..
Har fått en følelse av det etterhvert..
Hes trodde jo ikke hun hadde hatt eggløsning denne måneden (vet ikke om hun testa) men hun er iallefall Gravid nå[;)]

Håper du også er det, kjære Iza-mor..[;)]

*trøsteklem*
 
Hei, hei!

Ikke stol for mye på EL-testene. Du kjenner sikkert kroppen din best. jeg kan i allefall kjenne at jeg har eggløsning. Prøv å ikke stresse med dette. Du kan bli gravid selv om testene ikke viser noe.

kanskje du allerede har en liten en i magen...

Lykke til!
 
TAKK, så snille dere er!!
men les her, no er eg GLAD igjen!![:D]


[:D] min mann har fått "pule-permisjon" hehehe han var akkurat til legen, han har så vondt i ryggen..litt blanding av sex og oppussing av leil. hehe Så no har me litt betre tid på oss, for han blir heime ei veke til JIPPI!!!!
 
takk takk [;)][;)][;)]
 
har du testet kittekat?
 
oki..men dere prøver å bli gravid igjen? [:)]
 
igjen, var kanskje feil det..såg feil eg..men har du barn frå før kanskje?
 
hehe, lett for, har gjordt det eg også..og så har eg 3 brødre som gledar seg sååå til å bli onkel, så eg får besjed kvar gang eg prater med dei om at no må eg vel snart vera gravid[:)] dei er no søte og då[:)]
 
kjekt det då[:)] så dere har ikkje prøvd lenge?
 
kva er tidlig? er du ung? har dere vert sammen lenge? det er no ingen andre som kan meine kva som er rett for dere, så stå på[;)] me har " prøvd " ca 1 år, men har lært ein del her inne, så kan ikkje sei at me har prøvd så veldig egentlig..men no PRØVER me veldig hehe[:D]
store lykkeønskninger frå meg!!!
 
Back
Topp