Litt deilig!

brummemor

Gift med forumet
To netter på rad har Marcus sovet fra 18.00 til 06.00! Snakk om flink gutt[:)] (Og da får han jo en god og utvilt mamma, hehe) -Og han får KUN mm... Storesøster var 6mnd før hun sov så lenge, så nå er det bare å håpe at han begyner å sove etter 6-puppen også![:)]

Å jøss så deilig da! Tolv timer - det er ikke værst

ska sei[:D] her sover han fra ca 9-6. ganske greit

Det var lenge med tanke på at han ikke er større.Didrik sover fra ca 2200-05,30,og det syns jeg er veldig bra.I tilegg har han nå sovet i senga si hele natten,også bra siden han har ligget i senga hos oss siden han ble født[:D]

HER HAR VI KOMMET INN I RUTINER I PÅSKEN.....
SÅ NÅ ER DET NATTI NATT KL. 21-21.15, OG DA HAR HAN SOVET
TIL ALT FRA 7-8.30. VÅKNER SOM REGEL VED 7 TIDEN, OG DA GIR JEG
BARE SMOKKEN - SÅ SOVNER HAN SOM REGEL IGJEN.
I GÅR BLE HAN LAGT 21.30 - FIKK SMOKKEN VED 7 TIDEN, OG SOV VIDERE
TIL NESTEN 9.45[:)][:)]
DA VAR JEG INNE NOEN GANGER PÅ SLUTTEN & SJEKKET AT ALT VAR OK!!!! OG SÅ ER HAN SÅ BLID OG FORNØYD NÅR HAN VÅKNER....HELE ANSIKTET ER ET STOOOORRRRTTT SMMMMMIIIILLLLL[:D] GODT Å HA KOMMET INN I RUTINER........

robin å har begynt sove fra ca.22-06..det er skikkelig deilig,og da er robin å godt fornøyd og griner nesten ikke i det hele tatt[;)]..

ORIGINAL: Hønemamma

Det var lenge med tanke på at han ikke er større.Didrik sover fra ca 2200-05,30,og det syns jeg er veldig bra.I tilegg har han nå sovet i senga si hele natten,også bra siden han har ligget i senga hos oss siden han ble født[:D]

Ja, det er lenge, men gud å deilig! hehe

I natt sov han 13 timer, og når jeg tok han opp, var det bare verdens største smil!!!!!!

ORIGINAL: bondekone

så godt det må være

Her har Madicken begynt å være våken opp til 5 ganger og jeg må gi pupp,har nok melk,men er litt slitsomt å gi så mye om natta

Hvor ofte ammer du på dagen? Her er det hver 2. - hver 3.-time, så han er nok full av fôr, hehe. Han veier jo også over 7kg, så han må jo få i seg nok!?! (Skal på kontroll i morgen, så det blir spennende å høre hva de sier!)

Hehe, ja han er en luksusunge, som mamma kaller han! hehe

Back
Topp