Litt dårlig samvittighet

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Etter positiv test for to uker siden har vi ikke hatt sex, dette pga vår frykt for SA. Mannen min forstår dette veldig godt og han sier selv han ikke ønsker å ha sex så lenge vi føler en usikkerhet.. Men jeg føler fortsatt på denne dårlige samvittigheten for at vi ikke har den intimiteten. Noen som kjenner seg igjen?

Jeg skal på UL igjen nå på fredag, tenkte å spørre gyn om det kan være farlig i min situasjon å ha lett sex.

Mannen lider jo egentlig ingen nød sånn egentlig med tanke på økt mengde BJs :P hahaha huff men det er følelsen av nærheten jeg savner..

Skjønner deg veldig godt :) Har det litt på samme måte her, men her er det mannen som er mest redd for at det skal gå galt. Men de sier jo at det ikke er farlig.
Men nå har heldigvis (beklager å si det) mannen min vært småsyk de siste dagene og kanskje har en liten infeksjon i kroppen så han er litt ekstra redd for å ha sex og smitte meg eller barnet. Selv om jeg tror sannsynligheten for det er små :P men han tar hensyn av beste mening og det setter jeg pris på<3

Ikke her heller, men ligge strøken hver kveld me kvalme å vondt i magen :( så her nytte det kje .. Men glede meg t å kosa meg i gjen :):)

Back
Topp