Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker litt fra juli. Når slimproppen min gikk med førstemann var den litt brunaktig. Hadde ikke noe ferskt blod.ingen som har opplevd dette selv?
Kan vel ikke være litt av slimproppen heller siden det ikke er ferskt blod`??
Tja, kanskje Sandra blir neste dame ut?
Er det ikke slik modning- eller tegningsblødning er? Det trenger vel ikke være frisk blod.
Det kan være at mormunnen begynner å åpne seg, men at du ikke blør mye nok til at det kommer frisk ut fra skjeden, noe det vil senere i åpningsfasen. Det kan også være deler av slimproppen Men ring føden om du er usikker, eller ikke slår deg til ro med det. Kjenner du at noe er på gang?
Det hørtes slitsomt ut å gå slik i dagesvis.. Håper det snart er din tur til å møte mageboerenNei stresser ikke med å ringe føden egentlig,for kjenner jo liv fra småen ..Har ikke vært så mye gammelt blod,så jeg håpte på att det kunne være mormunnen som begynner og åpne seg,satser på det hvertfall
Har svake rier,hatt siden fredag men det vil ikke ta seg opp desverre. Har vondt i ryggen og smerter i siden på magen som kommer og går litt..men ikke noe jeg kan ringe føden for desverre
Jeg hadde sånn på torsdag og igår, men usikker på om det er pga modning eller at jeg styrer på her hjemme/sex.
Jeg har hatt blødninger tidligere i sv.skapet også pga tynne slimhinner så jeg har bare sett an istedet for å ringe føden.
Jeg hadde mye murringer i korsryggen igår kveld og litt "mageknip"/murringer i magen i natt så håpa noe var på gang, men ingenting igjen idag. Bare murringer i korsryggen, men det er nok fordi jeg stort sett har stått/gått i hele dag.
Lykke til! Håper det blir noe mer ut av dette! ;-)
Hadde brun utflod i to dager 5 dager før lille ble født. Er mormunnen som mykes og klargjøres før fødsel sa jordmor Er nok ikke noe å bekymre seg for, og et godt tegn på modning