litt brun utflod

sandra 22

Gift med forumet
Sorry dere,men må bare høre litt her inne..

Nå når jeg skulle tørke meg etter do merket jeg litt brun utflod??Er det noe farlig,eller er det et lite tegn på att jeg ikke er så mange dager unna?Har termin til lørdag som kommer.

Noen som opplevd det her?

ingen som har opplevd dette selv?
Kan vel ikke være litt av slimproppen heller siden det ikke er ferskt blod`??

Beklager, det vet jeg ikke, men kan jo sikkert være en form for modning? Uansett, dytter denne opp for deg og krysser fingrene for modning og baby snart:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Viss det er brunt så er det jo gammelt blod, det første som slo meg var at mormunnen er begynt å modnes/åpnes :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

ingen som har opplevd dette selv?
Kan vel ikke være litt av slimproppen heller siden det ikke er ferskt blod`??
Sniker litt fra juli. Når slimproppen min gikk med førstemann var den litt brunaktig. Hadde ikke noe ferskt blod.

Sent from my SGP311 using BV Forum mobile app

Tja, kanskje Sandra blir neste dame ut?
Er det ikke slik modning- eller tegningsblødning er? Det trenger vel ikke være frisk blod.

Det kan være at mormunnen begynner å åpne seg, men at du ikke blør mye nok til at det kommer frisk ut fra skjeden, noe det vil senere i åpningsfasen. Det kan også være deler av slimproppen:) Men ring føden om du er usikker, eller ikke slår deg til ro med det. Kjenner du at noe er på gang?:)

Tja, kanskje Sandra blir neste dame ut?
Er det ikke slik modning- eller tegningsblødning er? Det trenger vel ikke være frisk blod.

JA jeg vil jeg vil:)hehe..men tviler:) Bare svake rier der de ikke tar seg opp..
Har vært sånn nå siden fredag,så jeg har mista trua:)

Det kan være at mormunnen begynner å åpne seg, men at du ikke blør mye nok til at det kommer frisk ut fra skjeden, noe det vil senere i åpningsfasen. Det kan også være deler av slimproppen:) Men ring føden om du er usikker, eller ikke slår deg til ro med det. Kjenner du at noe er på gang?:)

Nei stresser ikke med å ringe føden egentlig,for kjenner jo liv fra småen ..Har ikke vært så mye gammelt blod,så jeg håpte på att det kunne være mormunnen som begynner og åpne seg,satser på det hvertfall:)
Har svake rier,hatt siden fredag men det vil ikke ta seg opp desverre. Har vondt i ryggen og smerter i siden på magen som kommer og går litt..men ikke noe jeg kan ringe føden for desverre:(

Nei stresser ikke med å ringe føden egentlig,for kjenner jo liv fra småen ..Har ikke vært så mye gammelt blod,så jeg håpte på att det kunne være mormunnen som begynner og åpne seg,satser på det hvertfall:)
Har svake rier,hatt siden fredag men det vil ikke ta seg opp desverre. Har vondt i ryggen og smerter i siden på magen som kommer og går litt..men ikke noe jeg kan ringe føden for desverre:(
Det hørtes slitsomt ut å gå slik i dagesvis.. Håper det snart er din tur til å møte mageboeren :D

Jeg hadde sånn på torsdag og igår, men usikker på om det er pga modning eller at jeg styrer på her hjemme/sex.
Jeg har hatt blødninger tidligere i sv.skapet også pga tynne slimhinner så jeg har bare sett an istedet for å ringe føden.
Jeg hadde mye murringer i korsryggen igår kveld og litt "mageknip"/murringer i magen i natt så håpa noe var på gang, men ingenting igjen idag. Bare murringer i korsryggen, men det er nok fordi jeg stort sett har stått/gått i hele dag. :-)
Lykke til! Håper det blir noe mer ut av dette! ;-)

Jeg hadde sånn på torsdag og igår, men usikker på om det er pga modning eller at jeg styrer på her hjemme/sex.
Jeg har hatt blødninger tidligere i sv.skapet også pga tynne slimhinner så jeg har bare sett an istedet for å ringe føden.
Jeg hadde mye murringer i korsryggen igår kveld og litt "mageknip"/murringer i magen i natt så håpa noe var på gang, men ingenting igjen idag. Bare murringer i korsryggen, men det er nok fordi jeg stort sett har stått/gått i hele dag. :)
Lykke til! Håper det blir noe mer ut av dette! ;-)

Takk:)Lykke til til deg også:)

Hadde brun utflod i to dager 5 dager før lille ble født. Er mormunnen som mykes og klargjøres før fødsel sa jordmor :) Er nok ikke noe å bekymre seg for, og et godt tegn på modning ;)

Back
Topp